فرمانده سپاه چالوس معارفه شد

طی مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی «عابدین داغمه‌چی» به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه چالوس معارفه شد و از زحمات «جابر عسکری» تقدیر به‌عمل آمد.
کد خبر: ۳۳۷۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳ - 11March 2019

فرمانده سپاه چالوس معارفه شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، در مراسمی که امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، بسیجیان، خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در سالن آمفی تئاتر سازمان جنگل‌ها در چالوس برگزار شد، «عابدین داغمه‌چی» به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه چالوس معارفه شد و از زحمات 27 ماهه «جابر عسکری» تقدیر به‌عمل آمد.

در این مراسم حجت‌الاسلام «سید‌احمد جباری» امام جمعه چالوس با بیان اینکه در مقابل دشمن موضع منفعلانه داشتن نشانه تهدیدپذیر بودن است، اظهار داشت: امروز منتظر تهدید دشمن نیستیم، جمهوری اسلامی به پشتوانه قدرت موشکی و با توکل به خدا تهدید می‌کند و این ارزشمند است.

وی افزود: این نظام تکیه بر قدرت معنوی و الهی داشته و با وجود بصیرت، معرفت و استقامت مردم حتما جمهوری اسلامی توفنده‌تر از گذشته به مسیر پیشرفت خود ادامه خواهد داد.

داغمه‌چی نیز در سخنانی با بیان اینکه همگی در راستای خدمت به مردم کار می‌کنیم، بیان داشت: کار برای رضای خدا ماندگاری خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار