آیت‌الله «حسینی‌بوشهری» :

دشمن همواره در تلاش حذف فرهنگ شهادت و ایثار در جامعه است

آیت‌الله «سیدهاشم حسینی‌بوشهری» گفت: پاسداشت یاد شهدا و بازخوانی فرهنگ شهادت و ایثار آن‌ هم به میزبانی قشر نخبه، فرهیخته و جامعه علمی مانند تیری است بر پیکره دشمن که همواره در تلاش برای حذف فرهنگ شهادت و ایثار در جامعه است.
کد خبر: ۳۳۷۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۹ - 11March 2019

دشمن همواره در تلاش حذف فرهنگ شهادت و ایثار در جامعه است

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، آیت‌الله «سید‌هاشم حسینی‌بوشهری» نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری امروز در نشست با رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و اعضای ستاد برگزاری پنجمین کنگره شهدای وزارت بهداشت با تبریک حلول ماه رجب اظهار داشت: شهدا با درک صحیح از نیازهای معنوی و پر کشیدن به‌ سوی خداوند متعال به‌ مراتب کمال رسیدند.

حسینی‌بوشهری با اشاره به‌ ضرورت قدم نهادن در راه شهدا گفت: قدم گذاشتن در مسیری که شهدای والامقام برای ما ترسیم کرده‌اند از جمله وظایف و رسالت‌های خطیری است که بر عهده ما گذاشته‌شده است.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری کنگره شهدای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی توفیق بزرگی است که به استان بوشهر به ویژه دانشگاه علوم پزشکی تعلق‌گرفته است.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تلاش‌های ناکام دشمن در حذف فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه افزود: پاسداشت یاد شهدا و بازخوانی فرهنگ شهادت و ایثار آن‌ هم به میزبانی قشر نخبه، فرهیخته و جامعه علمی مانند تیری است بر پیکره دشمن که همواره در تلاش برای حذف فرهنگ شهادت و ایثار در جامعه است.

حسینی‌بوشهری با بیان اینکه دشمن همواره به دنبال ایجاد روزنه‌ای برای استعمار ملت‌ها است، عنوان کرد: برگزاری کنگره شهدا در استان قهرمان مبارزه با استعمار و همت عالی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در تدارک این حرکت عظیم کاری بسیار ستودنی و شایسته تقدیر است.

پنجمین کنگره شهدای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز سه‌شنبه 21 اسفندماه در بوشهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها