مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم:

نیرو‌های انقلابی در گام دوم انقلاب نقش‌آفرینی جدی‌تری داشته باشند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) گفت: امیدواریم نیرو‌های مؤمن و انقلابی در گام دوم انقلاب اسلامی نقش‌آفرینی جدی‌تری داشته باشند تا باز هم خرمشهر‌های این انقلاب را خدا آزاد کند.
کد خبر: ۳۳۷۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۸ - 11March 2019

نیرو‌های انقلابی در گام دوم انقلاب نقش‌آفرینی جدی‌تری داشته باشندبه گزارش دفاع‌پرس از قم، حجت‌الاسلام «سیدحسن اکبری» طی سخنانی در مراسم آغاز اجلاسیه مسئولان انجمن‌های بسیج هنرمندان سراسر کشور در قم، اظهار داشت: قم حرم اهل بیت (ع) است و هر فردی که در این شهر مقدس حضور می‌یابد باید این حضور را غنیمت شمرده و به شایستگی از آن بهره ببرد.

وی با بیان اینکه انسان مخلوقی وابسته به خداوند متعال است، اضافه کرد: اگر انسان به ذات اقدس باریتعالی پناه ببرد، مورد توجه بارگاه الهی قرار می‌گیرد، اما اگر به جایگاه و مادیات دنیایی خود تکیه کند، ذلیل و حقیر خواهد شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی‌بن ابی طالب (ع) قم به نمونه‌هایی از نظم و دقت در آفرینش نظام هستی اشاره کرد و گفت: هنرمند اصلی خداوند متعال است که این جهان بزرگ را به‌خوبی و بدون هیچ ایراد آفریده است و برای رسیدن به قله‌های هنر باید به دامن این هنرمندان بزرگ متوسل باشیم.

این مسئول با تاکید بر اینکه باور کردن قدرت خداوند متعال موجب تبعیت از دستورات الهی می‌شود، تصریح کرد: هنر اصلی انسان زندگی با معرفت است و جایگاه انسان وابسته به شناخت و آگاهی انسان از عالم است چرا که اگر نسبت به این دنیا شناخته لازم را نداشته باشیم به آن وابسته و از خداوند متعال دور خواهیم شد.

اکبری با بیان اینکه انقلاب اسلامی به برکت عنایت الهی به پیروزی رسید، خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) وصل به قدرت الهی بودند به همین علت نه فقط مردم ایران بلکه مردم جهان به فرمایش ایشان توجه می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) همه چیز را متصل به خداوند متعال می‌دانستند، متذکر شد: امیدواریم همان‌طور که در ابتدای انقلاب اسلامی رزمندگان به میدان آمدند و به تعبیر بنیان‌ذار انقلاب اسامی، خرمشهر را خدا آزاد کرد امروز نیز نیرو‌های مؤمن و انقلابی در گام دوم انقلاب اسلامی نقش‌آفرینی جدی‌تری داشته باشند تا باز هم خرمشهر‌های این انقلاب را خدا آزاد کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار