فرمانده سپاه ناحیه بقیه‌الله (عج) شیراز خبر داد؛

اهدای ۱۷۰ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند شیراز

سرهنگ و پاسدار«مجید علیپور» از اهدای ۱۷۰ سری جهیزیه به‌منظور ازدواج آسان زوج‌های نیازمند به ‌همت این ناحیه خبر داد.
کد خبر: ۳۳۷۳۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۴ - 11March 2019

به گزارش دفاع پرس از شیراز، سرهنگ و پاسدار«مجید علیپور» فرمانده سپاه ناحیه بقیه‌الله (عج) شیراز، امروز (دوشنبه ۲۰ اسفندماه) در مراسم اهدای جهیزیه اظهار داشت: در راستای حمایت از ازدواج آسان توسط سپاه بقیه‌الله (عج) شیراز ۱۷۰ سری جهیزیه به خانواده‌های نیازمند در منطقه استحفاظی این ناحیه از سپاه اهدا شد.

وی افزود: این‌ها از مجموعه یك‌هزار سری جهیزیه هستند که توسط قرارگاه محروميت‌زدایی سپاه فجر برای خانواده‌های نیازمند تهيه شده است و توسط بسیج سازندگی این ناحیه توزیع شد.

علیپور اظهار كرد: این برنامه خیرخواهانه توسط فرماندهی سپاه فجر در راستای ترویج ازدواج آسان زوج‌های جوان نیازمند انجام شده است.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه‌الله (عج) شیراز از زوج‌های جوان نیازمندی كه نیاز به تهیه این جهیزیه‌ها دارند خواست تا برای دریافت این جهیزیه‌ها به نزدیك‌ترین حوزه مقاومت بسیج محل خود مراجعه كنند.

وی با بیان اینكه اقلام این جهیزیه همگی از كالاهای ایرانی و به‌منظور حمایت از كالاهای داخلی انجام شده است، گفت: علاوه بر این‌ها نوبت اول توزیع بسته‌های معیشتی میان خانواده‌های نیازمند به پایان رسیده است و در روزهای پایانی سال و ایام نوروز نیز نوبت دوم بسته‌های معیشتی توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها