امیر هادیان عنوان کرد؛

وجه تمایز نهاجا از نیرو‌های هوایی سایر کشورها

معاون هماهنگ‌کننده نهاجا نگرش اعتقادی و ارزش‌های دینی را وجه تمایز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با نیروهای هوایی سایر کشورها برشمرد.
کد خبر: ۳۳۷۴۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶ - 12March 2019

اعتقاد و ارزش‌های دینی، وجه تمایز نیروی هوایی ارتش از سایر نیرو‌های هوایی دنیاستبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «مهدی هادیان» معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش در همایش هم‌اندیشی سراسری مدیران، فرماندهان و معاونان بازرسی و ایمنی این نیرو، با اشاره به توانایی‌های نسل جوان در نیروی هوایی ارتش اظهار داشت: به همت عزیزان دست‌اندرکار در حوزه ایمنی و بازرسی، بحمدلله شاهد انجام عملیات‌های هوایی امن و پرواز‌های ایمن در نیروی هوایی هستیم.

وی با اشاره این نکته که نگاه به نیروی هوایی، همواره نگاهی بسیار خاص و ویژه است، افزود: با وجود تمام محدودیت‌ها و مشکلات تحریم ۴۰ ساله، مأموریت‌های پروازی نیروی هوایی، بطور مستمر و به بهترین شکل ممکن در حال انجام است و باید شاکر خداوند و قدردان زحمات کارکنان خدوم جهادی خود باشیم.

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش همچنین گفت: شاید نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران و سایر نیرو‌های هوایی در سراسر جهان به لحاظ مسائل فنی و تخصصی شباهت‌های فراوانی با یکدیگر داشته باشند، اما موضوعی که این نیروی خوشنام الهی را از سایرین متمایز می‌کند، نگرش اعتقادی و ارزش‌های دینی است که در تمامی ارکان این نیرو جاری و ساری است.

امیر هادیان ادامه داد: امام راحل به واسطه این ویژگی بارز، نیروی هوایی ارتش را نیرویی الهی خطاب کردند و فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) نیز با عنایت به کارنامه درخشان این نیرو در طول چهار دهه عمر انقلاب اسلامی به خصوص در دوران دفاع مقدس، توجه خاص و ویژه‌ای را به نیروی هوایی داشته و دارند.

معاون هماهنگ کننده نهاجا در پایان با اشاره به اهمیت کار معاونان عملیات و بازرسی در نیروی هوایی ارتش، خاطرنشان کرد: اهمیت آموزش، تربیت، نظارت و نهادینه کردن فرهنگ در این حوزه‌ها از جمله مسائل اساسی است که باید در دستور کار قرار گیرد؛ چرا که پرورش نیرو‌های مجرب، کارآمد و شایسته، از جمله رسالت‌های نهاجاست که باید به آن توجه ویژه‌ای کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها