ادای احترام استاندار خراسان رضوی به مقام شامخ شهدای شهرستان «جغتای»

استاندار خراسان رضوی در سفر خود به شهرستان «جغتای» با حضور در گلزار شهدای این شهرستان، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد و یاد و خاطره آنها را گرامی داشت.
کد خبر: ۳۳۷۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳ - 12March 2019

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «علیرضا رزم‌حسینی» استاندار خراسان رضوی در ادامه سفر خود به شهرستان‌­های استان خراسان رضوی امروز (سه‌شنبه21 اسفندماه) به منظور حضور در یکصد و یازدهمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان، به همراه معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور به شهرستان جغتای سفر کرد.

استاندار خراسان رضوی در بدو ورود به شهرستان «جغتای» با حضور در گلزار شهدای این شهرستان، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد و یاد و خاطره آنان را گرامی داشت.

رزم‌حسینی در ادامه سفر خود، در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی شهرستان «داورزن» حضور پیدا کرد و از خانواده شهید حاج «قنبر داورزنی» تجلیل کرد.

وی در این مراسم ابراز داشت: شهدا با بذل جان خود و خانواده‌های معظم شهیدان با صبر و بردباری، دین خود را به نظام و انقلاب اسلامی ادا کردند و امروز، همه ما به عنوان میراث‌داران و رهروان این عزیزان، باید برای تحقق آرمان‌های متعالی آنان تلاش کنیم.

استاندار خراسان رضوی در پایان عزت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف را مرهون جانفشانی‌ها ایثارگران و شهیدان دانست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار