جانشین سپاه کربلای مازندران:

گام دوم انقلاب را بلندتر برمی‌داریم

«حسین محمدرضایی» گفت: گام دوم انقلاب را بلندتر برمی‌داریم و در این راه باید ساختار قدرت خود را مستحکم‌تر کنیم چرا که هیچ نظام سیاسی نمی‌تواند بدون قدرت، بقا و ماندگاری پیدا کند.
کد خبر: ۳۳۷۵۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۸ - 12March 2019

گام دوم انقلاب را کوبنده‌تر و بلندتر برمی‌داریمبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «حسین محمدرضایی» جانشین سپاه کربلای مازندران عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندهی سپاه قائم‌شهر، اظهار داشت: ما توانستیم گام اول انقلاب را مظلومانه اما مقتدر و عزتمند برداریم و امروز در دنیا سربلند و سرافراز باشیم وانقلاب اسلامی قدرت خودش را به رخ جهانیان کشید.

رضایی با اشاره به گام دوم انقلاب، خاطرنشان کرد: ما ثابت کردیم که در چالشها متوقف نمی‌شویم و در مقابل دشمن مصمم هستیم و برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی، آزادی، عدالت، معنویت و کرامت انسانی و صلح و صفا همه توان خود را بکار خواهیم گرفت.

جانشین فرمانده سپاه مازندران، نظام مردم سالاری دینی جمهوری‌اسلامی ایران را در دنیا بی نظیر دانست و افزود: ما ثابت کردیم که در چالشها متوقف نمی‌شویم و در مقابل دشمن مصمم‌تر هستیم و با وجود امنیت پایداری که در سایه انقلاب اسلامی داریم با مشارکت مردم در تمام صحنه‌های انقلاب به توسعه علمی در همه زمینه‌ها، دست یافته‌ایم.

وی تصریح کرد: گام دوم انقلاب را کوبنده‌تر و بلندتر برمی‌داریم و در این راه باید ساختار قدرت خود را مستحکم‌تر کنیم چرا که هیچ نظام سیاسی نمی‌تواند بدون قدرت، بقا و ماندگاری پیدا کند.

محمدرضایی به اقتصاد مقاومتی به عنوان یکی از مؤلفه‌های قدرت، اشاره کرد و افزود: همه باید همت کنیم تا اقتصادی مبتنی بر کار و دانش برای قدرت سازی در بعد اقتصادی داشته باشیم.

در ادامه این مراسم از زحمات ابراهیم یعقوبی که پنج سال بعنوان فرمانده سپاه قائم‌شهر، از خود خدمات شایسته‌ای به جا گذاشت تقدیر به عمل آمد و حسین علیزاده به عنوان فرمانده جدید سپاه شهرستان قائم‌شهر معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها