ما پیروزیم-۱۹۶/

اعزام ۲۵۰ زائر راهیان نور از سوادکوه شمالی به مناطق عملیاتی جنوب

فرمانده ناحیه سوادکوه شمالی از اعزام ۲۵۰ نفر از این شهرستان در قالب چهار کاروان به راهیان نور خبر داد.
کد خبر: ۳۳۷۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۶ - 12March 2019

اعزام ۲۵۰ نفر از سوادکوه شمالی به راهیان نور نوروزیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «محمدرضا خمسیه» فرمانده ناحیه سوادکوه شمالی در نشست خبری که عصر امروز برگزار شد، از اعزام ۲۵۰ نفر از این شهرستان در قالب چهار کاروان به راهیان نور خبر داد و با تأکید بر اهمیت این سفر اظهار داشت: امروز یکی از اقدامات مهم و اثر گذار سفر معنوی راهیان نور است که به فرموده مقام معظم رهبری اردو‌های راهیان نور یک فن آوری است لذا باید از این سرمایه استفاده لازم را ببریم مخصوصاً این موضوع برای جوانان اهمیت بیشتری دارد.

فرمانده ناحیه سوادکوه شمالی در ادامه افزود: سفر راهیان نور فرصتی است که پیام انقلاب و شهداء را به همه دنیا برسانیم و در این زمینه نیز رسالت اصحاب رسانه بسیار مهم است.

فرمانده ناحیه سوادکوه شمالی گفت: الحمدالله با تشکیل ستاد پشتیبانی شهرستان و همراهی پیگیری حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج اعزام کاروان‌های راهیان نور شهرستان ساعت ۲۴ چهارشنبه و از تاریخ ۲۲ اسفند تا ۲۶ اسفند به استعداد ۲۵۰ نفر و در قالب چهار کاروان انجام خواهد شد.

این مسئول به برنامه‌های پیش بینی شده در طول سفر اشاره کرد و گفت: در طول این سفر پنج روزه کاروان‌ها در مناطق فکه، دهلاویه، اروند، شلمچه، طلائیه، هویزه و معراج شهدا در اهواز با شهدا نجوا خواهند داشت.

وی در پایان با تشکر از حضور اصحاب رسانه تأکید کرد: امید داریم با مدد اهل بیت (ع) بتوانیم در محضر شهدا، توشه‌ای الهی برای پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی برداشته و در زمینه سازی انقلاب حضرت مهدی (عج)، مستحکم و استوار بمانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها