نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی:

بحران مهاجرت در استان خراسان جنوبی خطری جدی است

حجت‌الاسلام‌ «سیدمحمدباقر عبادی» با تاکید بر اینکه بحران مهاجرت در استان خراسان جنوبی خطری جدی است، گفت: باید به فکر وضعیت آب در استان باشیم.
کد خبر: ۳۳۷۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۲ - 12March 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین «سیدمحمدباقر عبادی» نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی عصر امروز در شورای برنامه‌ریزی و توسعه خراسان‌جنوبی که با حضور «محمدباقر نوبخت» معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد، اظهار داشت: وضعیت اقتصادی مردم استان خراسان جنوبی وضعیت نامناسبی است.

وی با بیان اینکه پیشنهاد می‌شود همه استان منطقه غیربرخوردار محسوب شود، گفت: در این صورت استان خواهد توانست از اعتبارات نفت برای توسعه استفاده کند.

نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی وضعیت جاده‌های استان خراسان جنوبی را نامناسب دانست و افزود: درخواست می‌شود تا قبل از پایان سال 30 میلیارد تومان اعتبار برای جبران مطالبه پیمانکاران در این بخش اختصاص یابد.

حجت الاسلام عبادی در خصوص اهمیت موضوع راه‌آهن برای استان خراسان جنوبی عنوان کرد: اهمیت فرامنطقه‌ای و منطقه‌ای راه‌آهن شرق با هیچ راه‌آهنی در کشور قابل مقایسه نیست.

وی با بیان اینکه خشکسالی امان مردم را بریده و سبب مهاجرت روستائیان از استان شده است، مطرح کرد: این موضوع سبب ایجاد مشکلات بعدی یعنی حاشیه‌نشینی نیز شده است که تبعات منفی دیگری نیز خواهد گذاشت.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بحران مهاجرت در استان خراسان جنوبی خطری جدی است، متذکر شد: باید به فکر آب در استان باشیم.

حجت الاسلام عبادی به کمبود اعتبار در حوزه آموزش و پرورش نیز اشاره کرد و گفت: باید در کشور به طور ویژه آموزش و پرورش در بحث اعتبارات دیده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار