مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان سمنان:

یاد شهدا الهام بخش ارزش‌های والای ایثار و از خودگذشتگی برای جامعه است

«محمد حسن سلامی» گفت: یاد شهدا الهام بخش ارزش‌های والای ایثار و از خودگذشتگی برای جامعه بویژه نسل جوان است و اگر امروز توانسته‌ایم با صلابت و اقتدار در عرصه‌های مختلف ظاهر شویم و حضوری موثر داشته باشیم به برکت خون شهدا است.
کد خبر: ۳۳۷۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱ - 13March 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، سرهنگ «محمد حسن سلامی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان در  مراسم پاسداشت روز شهدا که امروز (چهارشنبه) در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان با حضور دانش آموزان دختر دبیرستان هجرت برگزار شد، اظهار داشت: مردم ولایتمدار استان سمنان در دوران دفاع مقدس حضوری گسترده و مؤثر داشته و در آن نقش‌آفرینی کردند و در ۴ عملیات  خیبر، بدر، بیت المقدس ۳ و مولای موتقیان با حضور ۳ هزار و ۵۰۰ رزمنده و بیش از ۲۸۰ شهید نقش بسیار برجسته را ایفا کردند.

سلامی یادآور شد: بدون شک رمز پیروزی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس ایمان و توکل به خدا، تبعیت محض از ولایت فقیه، روحیه جهادی و انقلابی، مدیریت جهادی و پشتیبانی عظیم ملت ایران بود.

وی ادامه داد:  با وجود اینکه تمام قدرتهای غرب و شرق در جنگ تحمیلی به کمک رژیم بعث عراق آمدند، اما ملت ایران یک تنه در مقابل تمام این دشمنی ها ایستاد و حتی یک وجب از خاک ایران به دشمن واگذار نشد و این یک پیروزی بزرگ بود که مردم ایران به آن رسیدند.

سلامی گفت: امروز جنگ واقعی مطرح است در واقع جنگ امروز سخت تر و مهمتر از گذشته است این جنگ بی صدا و مخرب تر است این جنگ، جنگ نظامی نیست بلکه یک جنگ فرهنگی و اقتصادی تمام عیار است.

وی ترویج فرهنگ غرب را در بین جوانان از برنامه‌های دشمنان برشمرد و گفت: دشمن تلاش دارد با ترویج فرهنگ ابتذال و بی‌بند و باری جوانان را از اسلام و انقلاب جدا کند و هدف از نفوذ دشمن تخریب اعتقادات جوانان است.

وی گفت: اقتدار، امنیت، آسایش و آرامش امروز ایران اسلامی حاصل جانفشانی شهدا و جانبازان، آزادگان دوران دفاع مقدس است و عزت، استقلال ، آزادی و حیثیت ما بخاطر ایثارگری، فداکاری و شهادت طلبی شهداست.

وی ادامه داد: یاد شهدا الهام بخش ارزش والای ایثار و از خودگذشتگی برای جامعه بویژه نسل جوان است و درس شهادت طلبی به مردم می دهد و اگر امروز توانسته ایم با صلابت و اقتدار در عرصه های مختلف ظاهر شویم و حضوری موثر داشته باشیم به برکت خون شهدا است.

یاد شهدا الهام بخش ارزش والای ایثار و از خودگذشتگی برای جامعه است

یاد شهدا الهام بخش ارزش والای ایثار و از خودگذشتگی برای جامعه است

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار