امام جمعه بوشهر:

شهدا به ما آموختند که تنها راه نجات «اهل بیت (ع)» هستند

آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» گفت: شهدا با ایثارگری خود از متون فاخر دین آموختند که تنها راه نجات، اهل بیت عصمت و طهارت (ع) هستند.
کد خبر: ۳۳۷۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳ - 13March 2019

شهدا به ما آموختند که تنها راه نجات اهل بیت (ع) هستند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» نماینده ولی فقیه در استان بوشهر صبح امروز (چهارشنبه) در جشنواره نشان محبت با بیان اینکه استان بوشهر به نام دارالحماسه و دارالولایه شناخته می‌شود، اظهار داشت: جوهره تاریخی این استان ولایتمداری است.

وی با اشاره به اینکه استان بوشهر در بازسازی عتبات و عالیات از موفق ترین استان های کشور است، گفت: اگر ما سال 61 هجری قمری در کربلا نبودیم اما اکنون در کربلا با ساخت ضریح های مقدس ماندگار شده ایم.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ضمن تأکید بر اینکه ما هنوز بدهکار اهل بیت (ع) هستیم، خاطرنشان کرد: استان بوشهر 4 بار در برابر استعمارگران مقاومت و ایستادگی کرد و با نگاه حسینی دشمنان را شکست داد.

امام جمعه شهر بوشهر تصریح کرد: شهدا با ایثارگری خود از متون فاخر دین آموختند که تنها راه نجات، اهل بیت عصمت  و طهارت (ع) هستند.

صفایی بوشهری با بیان اینکه ستاد عتبات و عالیات در عرصه بازسازی باید کاری کند که فرهنگ ولایی ایجاد شود، افزود: هر کسی به نوبه خود باید یک گام در جهت خدمت و ایثار بردارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار