فرمانده سپاه کربلای مازندران خبر داد؛

توزیع 350 سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمند استان مازندران

فرمانده سپاه کربلای مازندران از توزیع 350 سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمند استان خبر داد.
کد خبر: ۳۳۷۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴ - 14March 2019

توزیع 350 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند استان مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «محمدحسین بابایی» فرمانده سپاه کربلای مازندران پیش از ظهر امروز (پنج‌شنبه 23 اسفندماه) در مراسم اهداء 350 سری جهیزیه به نوعروسان کم‌بضاعت و عضو کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، اظهار داشت: از این مجموع 40 سری جهیزیه به نوعروسان مرکز استان اهداء شد.

وی افزود: به همت خیرین استان 500 سری جهیزیه تهیه شد که قبلاً 150 سری توزیع شد و امروز نیز 350 سری جهیزیه بین مددجویان توزیع می‌شد.

این مسئول، محرومیت‌زدایی و ساخت و سازهای عام‌المنفعه و تهیه جهیزیه برای نوعروسان را از جمله اقدامات بسیج عنوان کرد و گفت: همچنین به همت مردم  و پشتیبانی خیرین استان انجام هزار و 500 تا دو هزار پروژه عام‌المنفعه هدف گذاری شده‌ است.

«غلامرضا شریعتی» رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران نیز گفت: 350 سری جهیزیه به ارزش پنج میلیون تومان شامل اقلام مختلف به همت این سازمان و با به کمک کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بین نوعروسان استان از رامسر تا گلوگاه توزیع شد.

وی افزود: امسال 500 سری جهیزیه با اعتبار بیش از 2 میلیارد تومان بین نیازمندان و نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) توزیع شده‌ است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار