فرمانده اسبق نیروی زمینی سپاه:

حضور نیروهای مستشاری در سوریه و لبنان برای دفاع از مرزهای ایران است

سردار «محمدجعفر اسدی» با بیان اینکه حضور نیروهای مستشاری در سوریه و لبنان برای دفاع از مرزهای ایران است، گفت: اگر نیروهای مستشاری در این کشورها از حریم ولایت دفاع نمی‌کردند آسیب‌های جدی به مرزهای ایران می‌رسید.
کد خبر: ۳۳۷۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۷ - 14March 2019

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از کهگیلویه و بویراحمد، یادواره ۴۱۹ شهید و ۹ شهید گمنام شهرستان کهگیلویه امروز با حضور اقشار مختلف مردم به‌ویژه خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، بسیجیان، یادگاران جنگ و مسئولان استانی و کشوری در سالن ورزشی ۹ دی سپاه شهر «دهدشت» برگزار شد.

سردار «محمدجعفر اسدی» فرمانده اسبق نیروی زمینی سپاه در این یادواره اظهار داشت: نظام اسلامی از مرحله تثبیت موقعیت خود عبور کرده و ما امروز برای ارتقای این جایگاه در حال نقش‌آفرینی در حوزه مدیترانه هستیم.

وی افزود: ایران اسلامی در جنگ هشت ساله دوست و دشمن خود را شناخت و هدف از حضور نیروی‌های مستشاری در کشور سوریه و حوزه مدیترانه شناسایی بهتر و موجودیت انقلاب است.

فرمانده اسبق نیروی زمینی سپاه عنوان کرد: محور مقاومت قدردان حزب‌الله لبنان است و حضور نیروهای مستشاری در سوریه و لبنان دفاع از مرزهای ایران است.

اسدی تاکید کرد: اگر نیروهای مستشاری در این کشورها از حریم ولایت دفاع نمی‌کردند آسیب‌های جدی به مرزهای ایران می‌رسید و امروز ما شاهد انفجار در شهرهای خودمان بودیم.

وی خاطرنشان کرد: عزت و سربلندی ایران اسلامی مدیون جانفشانی‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس است و برگزاری چنین یادواره‌هایی باید ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار