ما پیروزیم-۲۵۴/ دریادار سیاری در جمع زائران راهیان نور:

راهیان نور بزرگترین سلاح ما در برابر جنگ نرم دشمن است

معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه ما باید افتخار کنیم که ادامه دهنده راه شهدا هستیم، گفت: راهیان نور بزرگترین سلاح ما در برابر جنگ نرم دشمن است.
کد خبر: ۳۳۸۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰ - 16March 2019

راهیان نور بزرگترین سلاح ما در برابر جنگ نرم دشمن استبه گزارش خبرنگار اعزامی دفاع‌پرس به راهیان نور، دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در جمع زائران راهیان نور در معراج شهدای اهواز با بیان اینکه دشمنان به دنبال این بودند که انقلاب و اسلام را از بین ببرند، اظها داشت: جوانان از سراسر کشور آمدند و در راه اسلام جانفشانی کردند.

وی ادامه داد: امروز باید افتخار کنیم که ادامه دهنده راه شهدا هستیم و تا زمانی که راه شهدا را ادامه دهیم بر دشمن پیروز خواهیم بود و اگر زمانی غفلت کنیم ضربه خواهیم خورد.

دریادار سیاری گفت: در مناطق یادمانی باید بدانیم به دنبال چه هستیم، باید ببینیم چه شده است و بدانیم در این مناطق چه گذشته و چگونه این سربلندی را داریم.

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: شهدا امنیت، عزت، استقلال ‌و بزرگی ایران را به وجود آوردند و شما جوانان امروز جا پای آن‌‌ها گذاشتید و این امنیت را باید حفظ کنید.

دریادار سیاری با اشاره به اینکه دشمن برای اینکه این امنیت را از بین ببرد سرمایه گذاری می‌کنند، گفت: حضور شما در این مناطق معنادار است و دشمن همواره در برابر ما شکست خورده است.

وی با بیان اینکه باید حواسمان باشد که تحت ثاثیر جنگ نرم دشمن قرار نگیرم، خاطرنشان کرد: راهیان نور بزرگترین سلاح ما در مقابل جنگ نرم دشمن است و هر چه در این مناطق حضور پیدا کنیم آماده‌تر و هوشمندتر با جنگ نرم مقابله خواهیم کرد.

دریادار سیاری افزود: ما صاحب تاریخ، انقلاب و صاحب شهدا هستیم و باید از آن‌ها استفاده کنیم و تا زمانی که شما جوانان هستید دشمن هیچ کاری نمی‌تواند بکند همانطوری که بلوک غرب و شرق در هشت سال دقاع مقدس نتوانستند کاری کنند.

معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه شهدا بهترین الگو برای جوانان ما هستند، گفت: امروز داشتن بصیرت برای همه ما لازم است و شهدا با بصیرت راه خود را انتخاب کردند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها