ما پیروزیم-۲۶۷/

اعزام پنج کاروان بسیجیان قائمشهر به اردوی راهیان نور

جانشین سپاه ناحیه قائمشهر از اعزام پنج کاروان بسیجیان قائمشهر به اردوی راهیان نور به سرزمین نور خبر داد.
کد خبر: ۳۳۸۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۴ - 16March 2019

اعزام ۵ کاروان بسیجیان قائمشهر به اردوی راهیان نوربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «اسماعیل ابراهیم نژاد» جانشین سپاه ناحیه قائمشهر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حضور در یادمان شهدایی که برای این انقلاب و این نظام زحمت کشیده‌اند، تجدید پیمانی با آن‌ها است، اظهار داشت: بسیجیان محلات قائمشهر با پنج کاروان ۲۰۰ نفره از ۲۲ اسفند به مدت پنج روز در راهیان نور حضور پیدا کرده تا تجدید پیمانی دوباره با امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و شهدا باشد.

وی تصریح کرد: جوانان با حضور در این اردو‌ها زحمات شهدا را از نزدیک دیده و همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند: راهیان نور یک فناوری نرم در مقابل جنگ نرم است تا از دفاع مقدس که همانند گنج بوده دفاع کنیم.

جانشین سپاه ناحیه قائمشهر خاطرنشان کرد: بسیجیانی که در راهیان نور شرکت می‌کنند باید خود راوی بوده، در منازل و بین دوستان این روایت‌ها را انتقال دهند تا اگر قصوری در اخلاق داشته یا نمازمان کمرنگ شده بتوانیم بیش از پیش اخلاق و منش خود را همانند شهدا کنیم.

ابراهیم نژاد با اشاره به اینکه ما همیشه باید قدردان شهدا بوده و مسئولین و جوانان ما باید در راه شهدا قدم بردارند، گفت: شروع سال جدید تجدید پیمانی با آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده و با حضور در یادمان شهدای غواص، بازدید از فتح المبین و یادمان شهدای گمنام، پیروی از مقام معظم رهبری و یادمان علقمه که تداعی حضور ۱۷۵ شهید غواص بوده به یاد داشته باشیم این عزیزان دست بسته زیر خاک رفته و ما رشد کردیم.

وی در ادامه متذکر شد: مقام معظم رهبری ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی را پختگی انقلاب دانسته و اهمیت دادن به جوانان و علم را توصیه کردند تا با افزودن بصیرت خود در مسیر ۴۰ ساله دوم انقلاب اسلامی با سپردن مسئولیت به جوانان عزیز که زمانی این جوانان فرماندهی جنگ را بر عهده داشتند و هشت سال با سن کم خود در مقابل دشمنان ایستادگی کردند، در مسیر انقلاب گام برداریم.

جانشین سپاه قائمشهر افزود: جوانان امروز اگر از رهبری تبعیت کنند و توکل به خدا داشته باشند در تمامی مسائل اقتصادی، اجتماعی خود پیش قدم و به سر منشا خیر و برکت می‌رسند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها