سردار باقرزاده:

ماجرای خواب یکی از خادمین کمیته تفحص/ شاید خدا خواسته ما در گمنامی بمانیم!

فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: یکی از شهدای گمنام، در خواب یکی از خادمین تفحص که قصد داشت پیکر شهید را منظم کند، آمد و گفت: «خدا دوست داشت همین‌قدر از بدن و جسم ما برگردد.»
کد خبر: ۳۳۸۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸ - 17March 2019

ماجرای خواب یکی از خادمین کمیته تفحص/ شاید خدا خواسته ما در گمنامی بمانیم!به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار باقر زاده رئیس کمیته تفحص کمیته جست‌وجوی مفقودین، در ویژه‌برنامه شبی با شهدا که در محضر 115 شهید تازه تفحص شده برگزار شده بود، ضمن خیر مقدم به شهدای تازه تفحص شده به زائران راهیان نور میهمان این شهر و دیار شده‌اند، خیر مقدم گفت و بیان کرد: ما نمی‌دانیم این شهدا چه روزی به دنیا آمده و چه روزی بر زمینه افتاده و شهید شده‌اند! ما تنها این را می‌دانیم که هر آنچه در این روزگار داریم، مدیون آن‌ها هستیم.

وی ادامه داد: ما در حقیقت، جیره‌خوار این شهدا هستیم؛ چرا که برخی از این شهدا از تیپ امام رضا(ع) مشهد مقدس بودند و گویا خودشان دوست داشتند در شب میلاد امام جواد(ع) به مام وطن باز گردند.

رئیس کمیته تفحص کمیته جست‌وجوی مفقودین، با بیان اینکه هویت برخی از این شهدای تازه تفحص شده، معلوم شده است، تصریح کرد: عزت و جایگاه شهدا در نزد مردم، به دلیل نگاه بلند و عارفانه شهدا، به زندگی و شهادت است.

سردار باقرزاده در تشریح خواب یکی از خادمین تفحص، بیان کرد: یکی از شهدای گمنام، در خواب یکی از خادمین تفحص که قصد داشت پیکر شهید را منظم کرده به‌گونه‌ای که کامل به نظر برسد، آمده و گفت: «خدا دوست داشت همین‌قدر از بدن و جسم ما برگردد! نیازی نیست شما از ما چیز بیشتری نشان دهید، ما به همانچه که خدا برای ما خواسته راضی هستیم! خدا برای ما گمنامی خواسته و ما به این گمنامی راضی و از آنچه خدا خواسته خشنود هستیم».

وی در پایان با بیان اینکه هویت برخی از شهدای تازه تفحص، معلوم شده است، اظهار داشت: عزت و جایگاه شهدا در نزد مردم، به دلیل نگاه بلند و عارفانه شهدا به زندگی و شهادت است که باید این نگاه را حفظ و آن ارج نهاد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها