استاندار گلستان مطرح کرد؛

انتقال فرهنگ دفاع مقدس در مراکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس

استاندار گلستان گفت: بسیاری از ادارات و نهاد‌های اجرایی استان در ساخت پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس گلستان ورود پیدا کرده‌اند، زیرا فرهنگی که امروز باید به نسل آینده انتقال دهیم در این موزه‌ها اتفاق می‌افتد.
کد خبر: ۳۳۸۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵ - 17March 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس استان گلستان، با دستور کار آغاز مرحله دوم عملیات اجرایی پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس گلستان، با حضور استاندار گلستان، فرماندهان و مسئولین استان، در تپه نورالشهدای گرگان برگزار شد.

انتقال فرهنگ دفاع مقدس در مراکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس اتفاق می افتد

در ابتدای این جلسه سردار «علی ملک شاهکوهی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان، گزارشی از وظایف و اقدامات اداره کل حفظ آثار را بیان کرد و اظهار داشت: در چند ماه اخیر در راستای جبران عقب ماندگی های استان در حوزه ایثار و شهادت، کمیته ها و کارگروه هایی در راستای جمع آوری اسناد و مدارک دفاع مقدس، تدوین دانشنامه استانی دفاع مقدس و تاریخ شفاهی رزمندگان استان شکل گرفته است.

سردار ملک گفت: با توجه به اخذ پروانه ساخت این پروژه، بنا داریم با استفاده از ظرفیت خیرین استان، شهرداری، استانداری و مصوبات سفر اخیر ریاست محترم جمهور، ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان گلستان طی 2 سال به سرانجام برسد.

در ادامه سیدمناف هاشمی استاندار گلستان بیان داشت: بسیاری از ادارات و نهادهای اجرایی استان در ساخت پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس گلستان ورود پیدا کرده اند  زیرا فرهنگی که امروز باید به نسل آینده انتقال دهیم در این موزه ها اتفاق می افتد.

وی افزود: پروانه ساخت این پروژه 22 اسفند همزمان با سالروز بزرگداشت شهدا گرفته شده است و با توجه به جلسات و پیگیری های متعدد امید داریم سال آینده ساخت این پروژه با جدیت بیشتری ادامه پیدا کند و ان شاء الله طی 2 سال آینده به نتایج خوبی خواهیم رسید.

درپایان از 27 عنوان کتاب تولیدی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان در سال 97 رونمایی و مزار هشت شهید گمنام دفاع مقدس در تپه نورالشهدا عطرافشانی شد.

انتقال فرهنگ دفاع مقدس در مراکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس اتفاق می افتد

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار