ما پیروزیم- ۲۸۷/ سردار اشتری:

آماده‌باش مأموران ناجا برای خدمت به زائران راهیان نور/ امنیت امروز کشور مرهون خون شهداست

فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه امنیت امروز کشور موهون شهداست، گفت: پلیس راه و راهور ناجا در تمامی مسیر‌های منتهی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس، زائران را مشایعت می‌کنند.
کد خبر: ۳۳۸۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹ - 17March 2019

آماده‌باش مأموران ناجا برای خدمت به زائران راهیان نور/ امنیت امروز کشور مرهون شهداستبه گزارش خبرنگار اعزامی دفاع‌پرس از خوزستان، سردار سرتیپ پاسدار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی که به منظور بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس به استان خوزستان سفر کرده است در یک برنامه تلویزیونی ضمن تشکر از ستاد مرکزی راهیان نور و سردار کارگر اظهار داشت: پلیس راه و راهور ناجا در تمامی مسیر‌های منتهی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس، زائران را مشایعت می‌کنند.

وی افزود: در استان‌های زائرپذیر، همکارانم در فرماندهی انتظامی و مرزبانی استان در حال آماده‌باش هستند تا با تمام توان به مردم و زائران خدمت کنند.

فرمانده ناجا در پاسخ به سوالی مبنی بر میزان سوانح رانندگی در جریان سفر‌های راهیان نور گفت: تاکنون مورد خاصی نداشته‌ایم و موارد ایمنی هم رعایت شده است. همچنین سال گذشته بیش از شش میلیون نفر از یادمان‌های شهدا بازدید کردند و به برکت خون شهدا مشکلی در این زمینه نداشتیم.

سردار اشتری در ادامه به رانندگان توصیه کرد که مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و با پلیس کمال همکاری را داشته باشند.

وی با اشاره به رشادت‌های شهدا و ایثارگران در طول دفاع مقدس خاطرنشان کرد: در این منطقه شهدای بسیاری تقدیم اسلام شد تا این امنیت و ثبات را در کشور داشته باشیم.

فرمانده ناجا همچنین از شهید «حسین خرازی» بعنوان یکی از شهدای شاخص دفاع مقدس یاد کرد و گفت: تدین، شجاعت و تدابیر فرماندهی شهید خرازی زبانزد و او یک فرمانده نمونه بود.

سردار اشتری در پایان با گرامی‌داشت یاد امام راحل و شهیدان تأکید کرد: امنیت امروز کشور مرهون شهدا و ایثارگران است.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار