دیدار فرمانده تیپ ۱۳۰ شهید دلجویان ارتش با مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی+ تصاویر

فرمانده تیپ ۱۳۰ شهید دلجویان ارتش خراسان شمالی با مدیرکل و کارکنان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی دیدار و گفت‌و‌گو کرد.
کد خبر: ۳۳۸۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴ - 18March 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، فرمانده تیپ و رئیس عقیدتی سیاسی تیپ ۱۳۰ شهید دلجویان ارتش خراسان شمالی با مدیرکل و کارکنان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

در ابتدای این دیدار سرهنگ «احیامحمد امیری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی گزارشی از اقدامات انجام شده در اداره کل را ارائه کرد سپس هر یک از کارکنان اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس به بیان اقدامات انجام در حوزه مدیریتی خود پرداختند.

سپس امیر سرتیپ دوم «ابراهیم گل‌گلی» فرمانده تیپ ۱۳۰ شهید دلجویان خراسان شمالی اظهار داشت: حفظ آثار دفاع مقدس ارتش تنها در تهران وجود دارد و وجود حفظ آثار دفاع مقدس ارتش در خراسان شمالی احساس می‌شود به همین جهت درخواست می‌شود در این خصوص پیگیری لازم را انجام دهید.

وی با اشاره به برگزاری یادواره شهدا گفت: از شما درخواست می شود در خصوص برگزاری یادواره های شهدا با یکدیگر همکاری‌های لازم صورت گیرد.

گل‌گلی با اشاره به راهیان نور دانش آنوزی و دانشجویی اضافه کرد: سفر راهیان نور به اندازه سال ها کتاب نوشتن و درس دادن دفاع مقدس تاثیر دارد.

این مسئول عنوان کرد: زبان هنر زبان مشترک بین تمام کشورهاست بنابراین بهتر است فرهنگ ایثار و شهادت از زبان هنر بیان شود.

در ادامه حجت الاسلام «حسین حیدری» رئیس عقیدتی سیاسی تیپ ۱۳۰ شهید دلجویان ارتش خراسان شمالی عنوان کرد: کارهای فرهنگی به خصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهدا و معرفی شهدا باید از مدارس شروع شود تا در دانشگاه و زندگی آینده در مسیر درست قرار بگیرند.

وی با اشاره به جنگ فرهنگی گفت: بهتر است در کتاب‌های درسی قسمتی برای معرفی شهدا و زندگینامه آن‌ها داشته باشیم و همچنین در فضاهای مجازی زندگینامه و وصیت نامه های شهدا را قرار دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار