ما پیروزیم- ۲۹۰/ با حضور امیر صباحی فرد؛

نمایشگاه راهیان نور قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) در جزیره خارک افتتاح شد

نمایشگاه راهیان نور قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) پیش از ظهر امروز با حضور امیر صباحی‌فرد در جزیره خارک افتتاح شد.
کد خبر: ۳۳۸۳۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵ - 17March 2019

افتتاح نمایشگاه راهیان نور قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) در جزیره خارکبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، نمایشگاه راهیان نور قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) پیش از ظهر امروز با حضور امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده این قرارگاه در جزیره خارک افتتاح شد.

در این یادمان، ضمن نمایش بخشی از تجهیزات و سامانه‌های پدافندی بومی سازی شده توسط متخصصان داخلی، رشادت‌های رزمندگان پدافند هوایی در دفاع از جزیره استراتژیک خارک توسط پیشکسوتان و راویان حاضر در نمایشگاه روایت‌گری می‌شود.

طبق پیش‌بینی‌ها امسال بیش از ۵ هزار نفر زائر از این مجموعه بازدید خواهند کرد و با معارف و ارزش‌های دفاع مقدس از نزدیک آشنا می‌شوند.

نمایشگاه راهیان نور قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) ارتش از امروز به منظور ترویج فرهنگ دفاع مقدس، زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا در جزیره خارک افتتاح شده و پذیرای بازدید کاروان‌های راهیان نور است.

این نمایشگاه در محل شهادت جمعی از رزمندگان پدافند هوایی که در حین دفاع از تمامیت ارضی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در فروردین ۱۳۶۲ به درجه رفیع شهادت نائل شدند، برپا شده است.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار