ما پیروزیم- ۳۴۶/

امیر سرتیپ صباحی‌فرد از نمایشگاه راهیان نور اهواز بازدید کرد

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) با حضور در نمایشگاه فرهنگی - نظامی یادبود شهدای ارتش در منطقه آب تیمور شهر اهواز از غرفه‌های این نمایشگاه بازدید کرد.
کد خبر: ۳۳۸۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۲ - 19March 2019

امیر سرتیپ صباحی فرد از نمایشگاه راهیان نور اهواز بازدید کردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) با حضور در نمایشگاه فرهنگی - نظامی یادبود شهدای ارتش در منطقه «آب تیمور» شهر اهواز، از غرفه‌های این نمایشگاه بازدید کرد.

در این بازدید امیر صباحی‌فرد به وجوه توانمندی‌های نظامی و رزمی قرارگاه پدافند هوایی اشاره کرد و گفت: پیام ما به متخاصمان سرزمین پاک ایران، دعوت به عقلانیت و منطق است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: دشمنان اگر حماقتی کنند و آغاز کننده جنگی باشند؛ قطعا تعیین کننده پایان آن نخواهند بود.

این مقام مسوول، دانش، تجربه، مهارت و توان رزمی پدافند را بسیار بالا و بر مبنای انگیزه جوانان، پایدار و رو به پیشرفت ارزیابی کرد.

امیر صباحی‌فرد نمایشگاه فرهنگی _ نظامی یادبود شهدا را بسیار ارزشمند توصیف کرد و آن را اقدامی تاثیر گذار و پر اهمیت برشمرد و از مسئولین امر قدردانی کرد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها