نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری؛

دسیسه‌های وهابیت دیگر در خوزستان جایگاهی ندارد

آیت‌الله جزایری گفت: وهابیت، امروزه دیگر در استان خوزستان جایگاهی ندارد و با روشنگری‌های انجام شده دیگر این دسیسه‌ها نقش بر آب شده‌اند.
کد خبر: ۳۳۸۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۰ - 19March 2019

دسیسه های وهابیت دیگر در خوزستان جایگاهی ندارد

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، آیت‌الله سید «محمدعلی موسوی جزایری» در نشست فعالان مردمی راهیان نور که در ستاد مرکزی راهیان نور اهواز برگزار شد، اظهار داشت: اقدامات و عملکرد فعالان مردمی راهیان نور بیانگر چشم‌انداز جدید در این حوزه است.

وی با ابراز خرسندی و رضایت بخشی از اقدامات مردمی انجام شده در جهت توسعه و اثرگذاری هرچه بیشتر راهیان نور ،افزود: مردم باید در جریان کامل خدمات ارائه شده و صورت گرفته در زمینه بخش‌های مختلف راهیان نور قرار گیرند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این‌که مردم احتیاج به امید دارند و اقدامات حوزه راهیان نور سبب امیدواری آنها می‌شود، افزود: سازمان صداوسیمای خوزستان باید به گزارش دهی اقدامات راهیان نور ورود پیدا کند.

وی با شکرگزاری خداوند به پاس اقدامات انجام شده در زمینه راهیان نور، گفت: سال‌ به سال آمار و ارقام حوزه های مختلف راهیان نور به‌صورت تصاعدی روند افزایشی را به همراه داشته است.

آیت‌الله موسوی جزایری با اشاره به راهیان نور به عنوان باب الهی مفتوح در جامعه، بیان کرد: در هشت سال دفاع مقدس، رزمندگان با دستان خالی مبارزه می‌کردند اما امروزه به عنوان قدرت منطقه‌ای حضور داریم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: باتوجه به مقابله سنگین با وهابیت، امروزه دیگر در استان خوزستان جایگاهی ندارد و با روشنگری‌های انجام شده دیگر این دسیسه‌ها نقش بر آب شده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار