سردار رحیمی:

هزار و 891 باند سرقت، مواد مخدر و قاچاق کالا در تهران متلاشی شد

رئیس پلیس تهران بزرگ با اشاره به اینکه در سال 97، هزار و 891 باند در حوزه سرقت، مواد مخدر و قاچاق کالا در تهران متلاشی شد، گفت: در حوزه کشف جرائم در تهران با افزایش 12 درصدی مواجه هستیم.
کد خبر: ۳۳۸۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶ - 20March 2019

هزار و 891 باند سرقت، مواد مخدر و قاچاق کالا در تهران متلاشی شد/ افزایش 12 درصدی کشف جرائم در تهرانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین رحیمی» رئیس پلیس تهران بزرگ در رزمایش طرح نوروزی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه امنیت در تهران در بالاترین سطح خود قرار دارد، اظهار داشت: در سال 97، افزایش 12 درصدی در کشف جرائم داشتیم؛ در حوزه افزایش جرائم تهران بزرگ در رتبه سی‌ام است.

سردار رحیمی افزود: در سال 97، هزار و 891 باند در حوزه مبارزه با سرقت، مواد مخدر و قاچاق کالا در تهران متلاشی شد.

رییس پلیس تهران بزرگ خاطرنشان کرد: در سال 97 بالغ بر یک میلیون 335 پرونده تشکیل شده که بیشترین آن‌ها برای کلانتری‌ها و پلیش پیشگیری است.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه در سال گذشته 21 هزار پرونده توسط پلیس فضای مجازی رسیدگی شده است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این سال افزایش 30 درصدی در بخش رسیدگی و برخورد داشتیم.

وی درباره طرح‌های نوروزی پلیس تهران بزرگ گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده نسبت به سال گذشته طرح متفاوت تری برای مردم در ایام تعطیلات نوروزی خواهیم داشت.

سردار رحیمی با بیان اینکه مرحله اول طرح نوروزی ما از اول اسفند و قبل از آن به مرحله اجرا درآمده و در پوشش انتظامی امنیت 211 مرکز خرید برقرار شده است، گفت: خوشبختانه در ایام خرید‌های نوروزی هیچگونه مشکل امنیتی نداشتیم و با اقدامات پیشگیرانه و پیشدستانه چهار باند سرقت مسلحانه در تهران دستگیر شدند.

رییس پلیس تهران بزرگ با اشاره به اینکه مرحله دوم طرح نوروزی امروز به طور همزمان با سراسر کشور در تهران بزرگ آغاز خواهد شد، گفت: این طرح با راه‌اندازی 217 ایستگاه پلیس در تهران بزرگ عملاً کار خود را آغاز خواهد کرد.

وی ادامه داد: ساماندهی و راه اندازی دو هزار و 281 واحد گشتی که 443 گشت خودرویی، 284 گشت موتوری، 800 واحد زوجی پیاده، 84 تیم عملیاتی که کار‌های تجسس اطلاعات و مبارزه با مواد مخدر را برعهده دارند و همچنین 150 واحد گشتی پلیس 110 که به صورت 24 ساعت حضور خواهند داشت به نیاز‌های مردم پاسخ خواهند داد.

سردار رحیمی گفت: در سال 98 پلیس با تمام توان و تجهیزات بیشتر برای برقراری امنیت در صحنه‌های مختلف حضور خواهد داشت؛ پلیس برای امنیت کشور در همه مکان‌ها حضور می یابد و انشاالله بتوانیم خدمتگزار خوبی برای مردم باشیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار