ما پیروزیم- ۳۵۷/ راوی دفاع مقدس در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس:

اردو‌های راهیان نور وسیله‌ای برای آشنایی جوانان با فرهنگ ایثار است

مجتبی ضیایی گفت: اردو‌های راهیان نور می‌تواند جوانان را با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا کند.
کد خبر: ۳۳۸۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰ - 20March 2019

اردو‌های راهیان نور وسیله‌ای برای آشنایی جوانان با فرهنگ ایثار استسرهنگ پاسدار بازنشسته مجتبی ضیایی راوی دفاع مقدس مستقر در یادمان شلمچه در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی دفاع‌پرس به راهیان نور، درباره استقبال مردم از اردوهای راهیان نور اظهار داشت: امسال استقبال خوبی از راهیان نور شده است و پیش‌بینی می‌کنم تا چند روز دیگر این استقبال بیشتر شود.

راوی دفاع مقدس گفت: چند سالی است که در اردو‌های راهیان نور شلمچه حضور داشته‌ام و امسال نیز افتخار این را دارم که در خدمت زائران راهیان نور به صورت روایتگری جنگ و پاسخگوی سوالات نسل جوان باشم.

وی افزود: موردی که در اردو‌های راهیان نور حائز اهمیت است شور و نشاط جوانان در این اردو‌ها است که نشان می‌دهد برای بازدید از مناطق جنگی همیشه مشتاق هستند.

این راوی دفاع مقدس در ادامه بیان داشت: چند روز پیش با جوانی برخورد کردم که وقتی به شلمچه آمد متحول شده بود حتی شب را با دعا برای شهدا به صبح رسانده بود که همین انگیزه خوبی برای راویان دفاع مقدس است.

وی گفت: می‌توان عصاره دفاع مقدس را شلمچه دانست؛ زیرا بسیاری از شهدای وطن در این خاک آرام گرفته‌اند.

ضیایی ادامه داد: اردو‌های راهیان نور می‌تواند جوانان را با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا کند.

این راوی دفاع مقدس با اشاره به لزوم آشنایی نسل جوان با رشادت‌های مدافعان وطن گفت: همه راویان مستقر در شلمچه تلاش می‌کنند تا روایتگر رشادت‌های جوانان این مرز و بوم در هشت سال دفاع مقدس باشند و امیدوارم جوانان نیز این راه را ادامه دهند.

انتهای پیام/ 251

نظر شما
پربیننده ها