ما پیروزیم-۳۸۵/ یکی از خادمان شهدا در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

خادمی شهدا رؤیای کودکی من بود

یکی از خادمان شهدا گفت: از کودکی دوست داشتم خادم شهدا باشم.
کد خبر: ۳۳۸۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰ - 22March 2019

خادمی شهدا رویای کودکی من بود«علی شکری» یکی از اعضای مجموعه فرهنگی خادم الشهدا نجف آباد که در شلمچه در حال خدمت‌رسانی به زائران سرزمین‌های نور است، در گفت‌و‌گو با خبرنگار اعزامی دفاع‌پرس به راهیان نور، در مورد فعالیت خود برای خدمت به زائران اظهار داشت: چند سالی است که در یادمان طلائیه و سپس در یادمان شلمچه فعالیت مهر زنی را با انرژی فراوان برای خدمت‌رسانی به زائران انجام می‌دهم.

وی افزود: همزمان با آغاز اردو‌های راهیان نور ما در شلمچه مستقر می‌شویم و به همراه یک تیم تخصصی مهر‌هایی مخلوط از خاک شلمچه با امکانات اندک تولید می‌کنیم و به صورت صلواتی به زائران هدیه می‌دهیم.

شکری در پاسخ به این سوال که چرا اینکار را انجام می‌دهد، گفت: آنچه که انگیزه این کار را برای من ایجاد می‌کند این است که از کودکی دوست داشتم خادم شهدا باشم و امروز شاهد هستید که به خواسته‌ام رسیده‌ام و امیدوارم این راه ادامه داشته باشد.

وی در مورد استقبال زائران نسبت به سال‌های گذشته گفت: استقبال کاروان‌ها نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

شکری در پایان گفت: هیچ چیزی زیباتر از شور و اشتیاق زائران راهیان نور و ایستادن در صف‌های طولانی برای هدیه گرفتن این مهر و تربت نیست، بسیاری از مادران شهدا در حق ما دعای خیر کردند و عده‌ای دیگر برای یک مهر اشک‌ها ریختند؛ همچنین افرادی دیگر التماس دعا‌ها گفتند و چیزی زیباتر از این همه شور و شوق در شلمچه برای هدیه بردن یک مهر به نیت تبرک وجود ندارد.

انتهای پیام/۲۵۱

نظر شما
پربیننده ها