تحمیل جنگ اقتصادی بر علیه ایران از نقشه‌های دشمن است

حجت‎الاسلام یوسف جمالی گفت: تحمیل جنگ اقتصادی بر علیه ایران از نقشه های دشمن است و در این راستا از هیچ تلاش و کوششی نباید فروگذاری کرد.
کد خبر: ۳۳۸۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۶ - 22March 2019

تحمیل جنگ اقتصادی بر علیه ایران از نقشه های دشمن است

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام یوسف جمالی مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان بوشهر در سخنرانی پیش از خطبه‎های اولین نماز جمعه سال جدید اظهار داشت: تحمیل جنگ اقتصادی بر علیه ایران از نقشه های دشمن است و در این راستا از هیچ تلاش و کوششی نباید فروگذار کرد.

وی گفت: تنها با حمایت از تولید و رونق تولید داخلی می توان در برابر توطئه ها و نقشه های دشمن ایستادگی کرد. 

جمالی اضافه کرد: هر چند دشمن در جنگ اقتصادی در مقابل عزم و اراده ملت ایران شکست می خورد اما بازدارندگی ما در این بازه زمانی بسیار مهم و تاثیرگذار است.

وی تاکید کرد: رونق تولید با توجه به ظرفیت درونی و جوانان پرتلاش این سرزمین دشمن را در جنگ اقتصادی ناامید و با شکست روبه رو می کند.

امام جمعه موقت بوشهر گفت: بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب مرزهای فرهنگی همانند مرزهای جغرافیایی نیاز به مراقبت دارند و باید نسبت به نقشه های شوم دشمن در این بخش برحذر بود.

وی با اشاره به سفر رئیس جمهوری به استان بوشهر گفت: افتتاح پروژه‌های ملی مایه افتخار و خوشحالی مردم است ولی مهمترین مطالبه مردم در سفر استانی رئیس جمهوری اجرای مصوبه 50 درصدی اشتغال جوانان جویای کار در صنایع نفت و گاز، بهبود معیشت مردم و رعایت پیوست فرهنگی در اجرای پروژه هاست که باید مورد توجه قرار گیرد.

جمالی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: هرچند مردم استان بوشهر مردمی مهمان نواز و با آغوش باز پذیرای مهمانان نوروزی هستند اما باید به حساسیت های فرهنگی توجه شود.برخی رخدادهای فرهنگی متناسب با پیشینه و سابقه فرهنگی این استان نیست و نباید تمام تلاش هیات های مذهبی در این چند روز خدشه دار شود.

وی ادامه داد: برخی از افراد تصور می کنند وقتی وارد استان دیگری می شوند باید آزاد باشند ولی این قابل قبول نیست و توجه مهمانان نوروزی به ارزشها و اصول هر منطقه ضروری است.

امام جمعه موقت بوشهر گفت: در زمان حاضر شاهد برخی کشف حجاب ها در وسایل نقلیه شخصی هستیم که از نیروی انتظامی می خواهیم در این بخش ورود کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار