ما پیروزیم- ۳۹۵/

موزه دفاع مقدس دفتر خاطرات رزمندگان است

موزه دفاع مقدس فقط یک مکان گردشگری نیست بلکه دفتر خاطرات رزمندگان است که باید با دقت آن را دید.
کد خبر: ۳۳۸۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۸ - 22March 2019

موزه دفاع مقدس دفتر خاطرات رزمندگان استبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «حسن جلالی» از رزمندگان دوران دفاع مقدس که دوران خدمت سربازی خود را در شهر ایلام گذرانده در یادداشت‌ کوتاهی آورده است:

«در سال‌های پایانی جنگ در ایلام شهر شهادت و ایثار مشغول خدمت سربازی بودم و دوستان زیادی از من به شهادت رسیدند که برایم مثل یک برادر دلسوز بودند. من سال‌هاست که به راهیان نور می‌آیم. چراکه در این مکان‌ها احساس می‌کنم به دوستانم نزدیک شده‌ام. هر وقت که به شهر خودم برمی‌گردم و وضعیت نه چندان خوب شهر را می‌بینم که مردم نسبت به هم بی‌تفاوت شده‌اند و از هم فاصله گرفته‌اند بیشتر دلم برای اردوی راهیان نور تنگ می‌شود.

هر چند من در زمان جنگ تحمیلی در خرمشهر نبودم اما وقتی در این شهر قدم می‌زنم خاطرات روزها و شب‌های ایلام برای من زنده می‌شود.

بخصوص موزه دفاع مقدس که برای من مثل دفتر خاطرات است. من از مردم می‌خواهم که حتما این دفتر خاطرات را که یادگار شهدا و آزادگان و جانبازان دفاع مقدس است را ببینند و از آن بهره بگیرند. مطمئن باشند که وقت زیادی از آنها گرفته نمی‌شود و حتما برای آنها به یادماندنی خواهد بود.»

انتهای پیام/161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار