ما پیروزیم-۳۹۹/

فعالیت ۱۲۰ خادم شهدای مازندران در اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک

مسئول اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک از فعالیت ۱۲۰ خادم شهدای مازندران در این اردوگاه خبر داد.
کد خبر: ۳۳۸۹۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲ - 23March 2019

فعالیت 120 خادم شهدای مازندران در اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشکبه گزارش خبرنگار دفاع‌مقدس از ساری، «احمد ذلیکانی» مسئول اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک صبح امروز شنبه در جمع خبرنگاران در اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک، از ورود هفت هزار و ۸۰۰ زائر راهیان نور تا به امروز سوم فرودین ۹۸ به این اردوگاه خبر داد و ظرفیت اردوگاه را در هر شب ۲ هزار نفر اعلام کرد و اظهار داشت: از آنجا که زائران راهیان نور از لحاظ بعد مسافت بیش از هزار کیلومتر را طی می‌کنند این مکان اولین محل استراحت آن‌ها است.

ذلیکانی با اشاره به وجود آثار دوران جنگ در فضای اردوگاه و اینکه کاروان‌ها وقتی برای اولین بار وارد این اردوگاه می‌شوند از نزدیک فضای جنگی را لمس می‌کنند، خاطرنشان کرد: این اردوگاه در دوران دفاع مقدس مقر آموزشی یگان زرهی لشکر ۲۵ و نیز محل استراحت و گا‌ها محل اعزام رزمنده‌ها به مناطق عملیاتی بود.

مسئول اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک متذکر شد: این اردوگاه در شب سال تحویل پذیرای بیش از ۷۰۰ زائر بود.

وی تعداد خادمینی که در این اردوگاه به زائران خدمت می‌کنند را جمعاً ۱۲۰ نفر اعلام و اضافه کرد: دو مرحله اعزام خادم‌الشهداء به اردوگاه داشتیم که در هر مرحله ۶۰ نفر در اردوگاه مستقر شدند که امسال با تدبیر کمیته خادمین، اکثرا آن‌ها بار اولی و جوان هستند.

ذلیکانی با اشاره به شعار امسال که «رونق تولید» نامگذاری شد، گفت: سال گذشته نیز در راستای تحقق شعار سال، بیش از ۵ هکتار اراضی جنوبی این اردوگاه زیر کشت محصولات زراعی رفت.

مسئول کمیته جستجوی مفقودین استان مازندران در پایان سخنان خود اشاره‎ای هم به تفحص پیکر ۱۱۵ شهید از مناطق عملیاتی کربلای ۵، والفجر هشت، محرم و رمضان داشت که کاروان‌های مازندرانی در طول سفر خود برای زیارت این شهیدان به معراج شهدا منتقل می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار