دستور آیت‌الله رئیسی برای بسیج امکانات آستان قدس در خدمت‌رسانی به مناطق سیل‌زده

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی گفت: با توجه به وقوع سیل در برخی شهرها و روستاها و خسارت به هموطنان، تولیت آستان قدس رضوی دستور دادند تمام امکانات آستان قدس رضوی برای ارائه خدمات بیشتر در کنار نهادهای مسئول بسیج شوند.
کد خبر: ۳۳۹۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۱ - 24March 2019

دستور آیت‌الله رئیسی برای بسیج امکانات آستان قدس در خدمت‌رسانی به مناطق سیل‌زدهبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد مقدس، مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی اظهار داشت: با توجه به وقوع سیل در برخی شهرها و روستاها و خسارت به هموطنان، تولیت آستان قدس رضوی دستور دادند تمام امکانات آستان قدس رضوی برای ارائه خدمات بیشتر در کنار نهادهای مسئول بسیج شوند.

محسن منصوری در این زمینه گفت: بنیاد کرامت رضوی و دفتر نمایندگی آستان قدس در استان‌های گلستان و مازندران از ساعات اولیه وقوع سیل در کنار مردم مناطق سیل زده بویژه مناطق کم برخوردار حضور داشته و در کنار دستگاه‌های مسئول و امدادرسان خدمات مورد نیاز به‌ویژه تهیه غذای گرم، آب آشامیدنی، کمک‌رسانی نسبت به کاهش خسارات وارده و ... ارائه می‌کنند.

وی با بیان اینکه ظرفیت خادمیاران رضوی برای ارائه خدمت رسانی بیشتر به‌کارگیری شده است؛ یادآور شد: آنچه اکنون مورد توجه است، تلاش برای حفظ آرامش مردم و رفع آبگرفتگی منازل است و پس از آن باید برای بازسازی منازل تخریبی بویژه در روستاها اقدام کرد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار