توسط ستادکل نیروهای مسلح صورت گرفت؛

اختصاص تسهیلات ویژه برای مشمولین و کارکنان وظیفه مناطق سیل زده گلستان و مازندران

بر اساس ابلاغ ستادکل نیروهای مسلح تسهیلاتی ویژه به مشمولین و کارکنان وظیفه مناطق سیل زده گلستان و مازندران اختصاص داده شد.
کد خبر: ۳۳۹۱۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸ - 25March 2019

اختصاص تسهیلات به مشمولین و کارکنان وظیفه مناطق سیل زده استان‌های گلستان و مازندرانبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با توجه به حادثه سیل اخیر و خسارت‌های سنگینی که به خانه‌ها و مزارع مردم در برخی از شهرهای استان‌های گلستان و مازندران وارد شده است، تسهیلات زیر برای مشمولین و کارکنان وظیفه مناطق سیل زده اختصاص یافته است:

1- اعزام مشمولین مناطق سیل زده «آق قلا، گمیشان، آزادشهر، بندر ترکمن، گنبد کاووس، بندر گز، کلاله، مینودشت و سیمرغ» 2 ماه به تعویق خواهد افتاد و اعزام مشمولین اعزامی مناطق فوق (1398/01/19)، (1398/02/02) و (1398/02/19) در ماه‌های بعد صورت خواهد پذیرفت.

2- کارکنان منطق سیل زده فوق که در یگان‌های سایر استان‌های کشور خدمت می‌نمایند به مدت یک‌ماه به مرخصی اضطراری فرستاده خواهند شد.

3- کارکنان وظیفه ساکن شهرهای مذکور که به دلیل آماده باش یگان‌ها در استان‌های گلستان و مازندران، امکان رها‌سازی آن‌ها فراهم نیست، پس از اتمام ماموریت، از مرخصی یک‌ماهه اضطراری برخوردار می شوند.

انتاای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار