مشاور ارشد فرمانده ناجا:

تمام تلاش پلیس در بخش‌های مختلف رضایتمندی شهروندان است

سردار سرتیپ پاسدار «بهرام نوروزی» گفت: تمام تلاش همکاران ما در بخش‌های مختلف، رضایتمندی شهروندان و اقشار مختلف مردم است.
کد خبر: ۳۳۹۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۳ - 25March 2019
تمام تلاش پلیس در بخش های مختلف رضایت مندی شهروندان استبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، سردار سرتیپ پاسدار «بهرام نوروزی» مشاور ارشد فرمانده ناجا در جلسه قرارگاه نوروزی امام علی (ع) ستاد انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: امنیت آفرینی و حفظ آن یکی از مهمترین برنامه هایی است که پلیس دنبال می‌کند.
 
مشاور ارشد فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی از پلیس به عنوان حافظ امنیت در جامعه و همچنین جان و مال مردم یاد کرد و گفت: تمام تلاش همکاران ما در بخش های مختلف، رضایتمندی شهروندان و اقشار مختلف مردم است.
 
وی تصریح کرد: این امنیت در زمان سفرهای نوروزی بیش از گذشته برای آحاد مختلف مردم ملموس می‌شود، امنیتی که با تلاش های شبانه‌روزی پلیس و ایثار و از خودگذشتگی آن‌ها بدست آمده است.
 
نوروزی با بیان اینکه کرمانشاه به عنوان یکی از استان‌های هدف گردشگری، از امنیت خوبی برخوردار است، گفت: لازم است اقدامات پیشگیرانه از وقوع جرم خصوصا در بحث سرقت همواره مدنظر کارکنان انتظامی باشد تا امنیت موجود خدشه‌دار نشود.
 
مشاور ارشد فرمانده ناجا افزود: افزایش سطح امنیت نقش بسیار زیادی در افزایش گردشگر و رونق صنعت توریسم دارد که می تواند به اقتصاد کرمانشاه کمک زیادی کند، چرا که این استان از جاذبه های توریستی منحصر به فردی برخوردار است.
 
وی همچنین بر توجه به امر آموزش همگانی خصوصا در بحث رانندگی تاکید کرد و گفت: با فرهنگ سازی و ارائه آموزش‌های لازم می توان از بسیاری سوانح جاده‌ای پیشگیری کرد.
 
نوروزی اصلاح نقاط پرخطر جاده‌ای و استفاده از ظرفیت سایر دستگاه ها برای انجام این کار را از دیگر نکاتی عنوان کرد که باید به آن توجه داشت.
 
این مقام بلندپایه انتظامی در پایان تکریم مردم و مسافران نوروزی از سوی ماموران پلیس و ارائه خدمات لازم به آن ها را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: پلیس همواره برای جلب رضایت شهروندان تلاش کرده و هدفی جز امنیت و آسایش آن ها ندارد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار