مدیرکل بنیاد شهید کرمانشاه:

همه وظیفه‌ داریم در یادآوری فداکاری‌های جانبازان تلاش کنیم

حجت‌الاسلام «هادی عسگری» گفت: همه ما وظیفه‌ داریم در جهت عظمت بخشیدن و یادآوری فداکاری‌های این عزیزان که قدم برداشتن در راستای ترویج هر چه‌ بهتر فرهنگ ایثار و شهادت است تلاش کنیم.
کد خبر: ۳۳۹۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸ - 26March 2019

همه وظیفه‌داریم در جهت عظمت بخشیدن و یادآوری فداکاری‌های جانبازان تلاش کنیم.به گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، نخستین نشست شورای فرهنگ و ایثار کرمانشاه در سال 98 با هدف هماهنگی و تدوین برنامه‌های «روز جانباز» امروز به ریاست حجت‌الاسلام‌ «هادی عسگری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در سالن جلسات این اداره‌کل برگزار شد.

عسگری در این نشست با تبریک فرارسیدن سال نو که به نام سال «رونق تولید» نام‌گذاری شده، حادثه سیل اخیر در برخی استان‌های کشور که به جان باختن تعدادی از هموطنان عزیزمان منجر شد را تسلیت گفت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت: با اشاره به ورود به دهه پنجم انقلاب و بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی مقام معظم رهبری عنوان شد و ابراز امیدواری کرد، با توجه به سیاست‌های اصولی و راهبردی مدنظر رهبر انقلاب بتوانیم گام مؤثری را در جهت دست‌یابی به اهداف و آرمان‌های نظام برداریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به فرارسیدن میلاد مسعود حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز اشاره کرد و افزود: روز جانباز در حقیقت روز قدردانی و سپاسگزاری از همه دلاوری‌ها و حماسه‌ آفرینی‌های مردان بزرگی است که در روزگار خطر در میدان رزم حاضر شده و برای ایران اسلامی افتخارآفرینی کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه ابراز داشت: همه ما وظیفه‌ داریم در جهت عظمت بخشیدن و یادآوری فداکاری‌های این عزیزان که قدم برداشتن در راستای ترویج هر چه‌ بهتر فرهنگ ایثار و شهادت است تلاش کنیم.

این مسئول در پایان لزوم هماهنگی بخش‌های مختلف بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در جهت هر چه با شکوه‌تر برگزار کردن برنامه‌های «روز جانباز» را خواستار شد.

در ادامه این نشست «خسرو شهیدی» معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه نیز در سخنانی با تجلیل از رشادت‌های جانباز گران‌قدر، به تشریح برنامه‌های بزرگداشت روز جانباز در استان کرمانشاه پرداخت.

شهیدی دیدار با جانبازان عزیز، تجلیل دستگاه‌های اداری از کارکنان جانباز، سخنرانی پیام‌آوران ایثار قبل از خطبه‌های نماز جمعه در شهرستان‌های تابعه استان، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی و مصاحبه جانبازان گران‌قدر با رسانه‌ها را از جمله برنامه‌های این روز عنوان کرد.

در ادامه نیز اعضای حاضر در جلسه به بیان نظرات و پیشنهادهای خود در جهت برگزاری هر چه‌بهتر این مراسم پرداختند.

به‌ منظور هماهنگی هر چه بیشتر با دستگاه‌های اداری استان در جهت بزرگداشت روز جانباز، نشستی روز چهارشنبه 7 فروردین‌ماه با حضور اعضای کمیته ایثارگران استان در سالن جلسات این اداره‌کل برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار