مسئول راهیان نور سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خبر داد؛

روایتگری ۷۰۰ راوی آموزش‌دیده در یادمان‌های دفاع مقدس استان خوزستان

«نادر محمدمیسایی» گفت: ۷۰۰ راوی آموزش دیده، با استقرار در یادمان‌های دوران دفاع مقدس در خوزستان روایتگر روز‌های حماسه و خون و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام برای کاروان‌های راهیان نور هستند.
کد خبر: ۳۳۹۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۸ - 27March 2019

روایتگری ۷۰۰ راوی آموزش‌دیده در یادمان‌های دفاع مقدس استان خوزستانبه گزارش دفاع‌پرس به نقل از ایرنا، «نادر محمدمیسایی» مسئول راهیان نور سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان در گفت‌وگویی اظهار داشت: روایتگری دوران دفاع مقدس از برنامه‌های فرهنگی در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تداعی خاطرات به جا مانده از شهداست.

وی افزود: ۷۰۰ راوی آموزش دیده، با استقرار در یادمان‌های دوران دفاع مقدس در خوزستان روایتگر روز‌های حماسه و خون و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام برای کاروان‌های راهیان نور هستند.

محمدمیسایی با بیان این که ۴۰ درصد از این تعداد راوی، از رزمندگان خوزستانی هستند، افزود: عده‌ای از راویان در اتوبوس کاروان‌های راهیان نور مستقر هستند و خاطرات دفاع مقدس و شرایط سخت آن دوران را بازگو می‌کنند همچنین برخی از راویان در مناطق عملیاتی استقرار دارند و عده‌ای دیگر در یادمان‌ها حضور داشته و کار روایتگری را انجام می‌دهند.

مسئول راهیان نور سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: برخی راویان علاوه بر تعطیلات نوروزی، در طول سال از جمله هنگام حضور دانش آموزان سراسر کشور در قالب کاروان‌های راهیان نور نیز به روایتگری دوران دفاع مقدس می‌پردازند.

وی با بیان این که گرامی‌داشت یاد و خاطره دفاع مقدس یکی از رسالت‌های اصلی ما به شمار رفته و همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است، گفت: طرح راهیان نور از ظرفیت‌های موثر در راستای معرفی آثار ارزشمند دفاع مقدس بوده که با برنامه‌های فرهنگی در یادمان‌ها می‌توان جاذبه‌های معنوی این اماکن را افزایش داد اگر چه هر ساله در این زمینه اقدامات خوبی در دستور کار قرار می‌گیرد.

محمدمیسایی در خصوص بازدید کاروان‌های راهیان نور از موزه‌های دفاع مقدس، گفت: همه ساله هزاران زائر از موزه‌های دفاع مقدس در خرمشهر و آبادان و همچنین مسجد جامع خرمشهر بازدید می‌کنند که در سال جاری این اماکن با استقبال بسیار خوبی همراه است.

خاطرنشان می‌شود، شلمچه، طلاییه، دهلاویه، هویزه، فتح المبین، فکه، چذابه، اروندکنار، پاسگاه زید، پادگان دوکوهه، پادگان گلف و مسجد جامع خرمشهر از جمله یادمان‌های دفاع مقدس در استان خوزستان هستند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها