مدیرکل بنیاد شهید استان خوزستان عنوان کرد؛

تأثیر راهیان نور در دفاع از حریم ولایت در آن‌سوی مرزها

«عبدالرضا فرجیان» گفت: راهیان نور تأثیر خود را در دفاع از حریم ولایت در آن‌سوی مرزها در سوریه و عراق نشان داده است و میلیون‌ها عاشقی که در سال‌های گذشته به مناطق عملیاتی آمدند جز دلدادگان این مکتب هستند.
کد خبر: ۳۳۹۳۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۹ - 27March 2019

تأثیر راهیان نور در دفاع از حریم ولایت در آن‌سوی مرزهابه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «عبدالرضا فرجیان» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان، اظهار داشت: استان خوزستان به‌عنوان پایتخت دفاع مقدس پذیرای زائرین عزیز است، مردم خوزستان از دوران نهضت انقلاب و دفاع مقدس و مدافعین حرم از کیان نظام جمهوری اسلامی دفاع کردند چراکه معتقد به فرهنگ غنی عاشورای حسینی هستند.

وی افزود: راهیان نور تأثیر خود را در دفاع از حریم ولایت در آن‌سوی مرز‌ها در سوریه و عراق نشان داده است و میلیون‌ها عاشقی که در سال‌های گذشته به مناطق عملیاتی آمدند جز دلدادگان این مکتب هستند.

فرجیان ادامه داد: امسال با همت ستاد راهیان نور و بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس و دیگر دستگاه‌ها در ستاد برنامه‌ریزی راهیان نور استان خوزستان کار‌های خوبی انجام شده است که بتوان میزبان خوبی از زائران راهیان نور باشیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان اشاره کرد: بنیاد شهید به‌عنوان دبیرخانه شورای فرهنگ ایثار و شهادت در طول سال جلساتی برگزار کرده که در آن مبنا بیشتر تأکید بر گسترش و توسعه این فرهنگ عظیم عاشورایی است تا بتوان در این اماکن متبرکه برای تداوم راه شهدا و تداوم راه انقلاب اسلامی و اعلام تبعیت از امام و رهبری کار‌های مهمی انجام داد.

وی تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب نکات زیبایی را در سال‌های گذشته بیان داشته‌اند، اما دو نکته را بیشتر حائز اهمیت قرار دادند که اولاً زیارت بامعرفت باشد و زمینه را برای کاروان‌های راهیان نور فراهم کنیم و دوم آن‌که بستری را که برای یادمان‌ها و ایجاد فضای مناسب برای حضور کاروان‌ها انتخاب می‌کنیم تا با فضای دفاع مقدس مربوط باشد و برای زائر جذابیت ایجاد کند.

فرجیان افزود: کار‌های خوبی در استان خوزستان انجام‌شده، ولی کافی نیست و باید زمینه‌های خوبی انجام شود تا هرسال شاهد حضور بیشتر جوانان برومند ایران اسلامی باشیم، امید است که بتوانیم تعداد زائران را افزایش دهیم.

وی اظهار کرد: در بنیاد شهید از ابتدای دولت یازدهم با حضور نماینده، ولی فقیه و رییس بنیاد شهید کشور کار‌های خوبی انجام‌شده است که به‌عنوان نمونه در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت راه‌اندازی کاروان‌های یاد عزیزان از سال ۹۳ کلید خورده است که سالانه ۱۵۰۰ نفر از مادران و پدران و همسران شهدا و جانبازان و همسرانشان به یادمان‌های شهدا اعزام می‌شوند.

فرجیان در پایان خاطرنشان کرد: شهدا مظهر ملت ایران هستند که اگر بخواهیم این شهدا را به‌تمامی ملت‌ها معرفی کنیم و در نسل‌های بعدی اثر گزار باشیم باید زیرساخت‌ها را آماده کرد تا بتوان بیش از گذشته اثرگذار بود.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار