اعضای مجمع بسیج استان کرمان معرفی شدند

اعضای مجمع عالی بسیج استان کرمان روز دوشنبه در نشست این مجمع انتخاب و معرفی شدند.
کد خبر: ۳۳۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۲ - 18November 2014

اعضای مجمع بسیج استان کرمان معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از کرمان، آیت الله سید یحیی جعفری نماینده ولی فقیه در استان کرمان به عنوان رییس، سردار سرتیپ پاسدار روح الله نوری نایب رییس، حجت الاسلام علی مختارآبادی نایب رییس دوم و حسین صابری و احمد فتحی نیز به عنوان بازرسان مجمع بسیج استان کرمان انتخاب شدند.

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در این نشست با اشاره به سالروز آزادی سوسنگرد و تقدیم 80 شهید در این حماسه، گفت: هشت نفر از این شهیدان پاسدار بودند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد مطهری افزود: سوسنگرد با تلاش و مجاهدت اقشار مختلف مردم، رزمندگان و بسیجیان آزادسازی شد.

رییس شورای عالی بسیج قشر مهندسین کرمان نیز از برگزاری همایشهای تخصصی، کلاسهای علمی و تخصصی، دورههای آموزشی جی .آی. اس، و دوره ارتقای مهارت فنی و حرفهای و تخصصی به عنوان نمونهای از اقدامات شورا نام برد.

محمد تکلوزاده اظهار کرد: برگزاری دورههای آموزشی و بازدید از مکانهای مرتبط با حرفه مهندسان از دیگر اقدامات شورای عالی بسیج قشر مهندسین است.

وی با تاکید بر حمایت شورای عالی بسیج قشر مهندسین از مهندسان بسیجی که در انتخابات سازمانهای نظام مهندسی نامزد میشوند، گفت: فضای بسیجی توسط این افراد باید در ادارات و نهادها بیش از پیش حاکم شود.

وی تفکر بسیجی را متشکل از ایمان، هوشیاری، تلاش و شناخت دشمن عنوان کرد.

مسئول شورای عالی بسیج قشر کارگری استان نیز گفت: بیش از 23 مصوبه در بیش از 10 جلسه بسیج استان کرمان به تصویب رسیده است.

حسن رحمانی با اشاره به وجود بیش از 14 هزار بیمه شده اصلی تامین اجتماعی در استان کرمان، افزود: 50 تا 60 هزار نفر از این تعداد در حوزه کاری این نهاد قرار دارند.

وی به تشکیل شورای بسیج قشر کارگری در 14 شهرستان استان کرمان اشاره و تصریح کرد: بیش از 55 پایگاه مقاومت کارگری نیز در این استان فعال است.

وی از اشاعه فرهنگ دینی اسلامی، فرهنگ نماز و فرهنگ حمایت از تولیدات داخلی استان به عنوان نمونهای از اقدامات بسیج کارگری نام برد.

رییس کارگروه زن وخانواده بسیج کرمان نیز دراین نشست با اشاره به هجمههای سنگین ماهواره علیه خانوادهها، گفت: بسیج جامعه زنان از این حیث احساس خطر میکند.

مریم السادات طباطبایی افزود: بسیج جامعه زنان با تاثیرپذیری و اتکا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی اقدام به تشکیل کارگروه زن و خانواده کرده است.

وی بیان کرد: 30 نفر از صاحبنظران و کارشناسان حوزه خانواده در کارگروه زن و خانواده بسیج استان کرمان عضو هستند.

وی از اقشار مختلف و ادارات و نهادها خواست به منظور احیای حجاب و عفاف در جامعه تلاش کنند و حساس باشند.

رییس کارگروه زن و خانواده بسیج کرمان تصریح کرد: 150 راهکار با موضوع گسترش حجاب، حیا و عفاف به سپاه ثارالله استان کرمان توسط این کارگروه ارایه شده است.

وی اظهار کرد: بی اهمیت بودن نسبت به حجاب و حیا کانون خانواده را تهدید می کند در حالی که خانواده یکی از مهمترین ارکان جامعه است.

وی گفت: اصلاح خانواده موجب اصلاح نسل امروز و نسل آینده میشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها