نقش کلیدی دفتر آیت‌الله «حسینی شاهرودی» در رسیدگی به اوضاع سیل‌زدگان

فرزند ارشد حضرت آیت الله «حسینی شاهرودی» نماینده مردم شریف استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری، با حضور و سرکشی دقیق چندباره از نقاطی در شهرستان‌های «آق‌قلا» ،«گمیشان» و روستاهای تابعه، بر رسیدگی هرچه بیشتر به سیل‌زدگان و جبران خسارت آن‌ها تاکید کرد.
کد خبر: ۳۳۹۴۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۲ - 28March 2019

نقش کلیدی دفتر آیت‌الله «حسینی شاهرودی» در رسیدگی به اوضاع سیل‌زدگانبه گزارش دفاع‌پرس از گرگان، حجت‌الاسلام «سید مصطفی شاهرودی» فرزند ارشد حضرت آیت الله «حسینی شاهرودی» نماینده مردم شریف استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری، به نمایندگی از دفتر پدرش، حضوری فعال و میدانی در نقاط حساس سیل‌زده این استان داشته و به رسیدگی ویژه به اوضاع مردم گرفتار و سیل‌زده پرداخته است.

در همین رابطه وی در راستای کمک به سیل‌زدگان در تامین و تدارک کالاهای ضروری مورد نیاز سیل‌زدگان نقشی راهبردی ایفا کرده است و تیمی از دفتر آیت‌الله شاهرودی را سرپرستی می‌کند.

حجت‌الاسلام «سید مصطفی شاهرودی» با حضور و سرکشی دقیق چندباره از نقاطی در شهرستان‌های «آق‌قلا» ،«گمیشان» و روستاهای تابعه، بر رسیدگی هرچه بیشتر به سیل‌زدگان و جبران خسارت آن‌ها تاکید کرد.

خاطرنشان می‌شود؛ چندی پیش نیز آیت‌الله «سید عبدالهادی حسینی شاهرودی» نماینده مجلس خبرگان رهبری با حضور در نقاط سیل‌زده بر رسیدگی هرچه بیشتر به سیل‌زدگان توسط مسئولین و دست‌اندرکارن تاکید کرد.

وی همچنین به‌عنوان محوری در منطقه در گسیل امکانات و اقلام ضروری سیل‌زدگان نیز به ایفای نقش پرداخت و طی جلسات و نشست‌هایی متعدد با بازاریان و مردم، زمینه کمک هرچه بیشتر به نقاط سیل‌زده استان را فراهم کرد.

آیت‌الله شاهرودی نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان در خصوص سیل اخیر نامه‌ای به حجت‌الاسلام «حسن روحانی» رییس جمهوری اسلامی ایران نوشت و نکاتی را درباره كمک به سيل‌زدگان و راهكارهاي مواجه با سيل در استان یادآور شد.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار