بازدید زائران نوروزی مسجد مقدس جمکران از موزه «دین و دنیا»

مدیر موزه دین و دنیا مسجد مقدس جمکران از بازدید زائران این مسجد از موزه دین و دنیا و اجرای طرح معنوی ۴۰ عهد با امام زمان (عج) در این موزه همزمان با ایام نوروز ۹۸ خبر داد.
کد خبر: ۳۳۹۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶ - 28March 2019

بازدید زائران نوروزی مسجد مقدس جمکران از موزه «دین و دنیا»به گزارش دفاع پرس از قم، حجت‌الاسلام کیانی با اشاره به فعالیت موزه دین و دنیا در مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: این موزه با دارا بودن ۱۰ گنجینه در ۳۲۰۰ متر فضا در مسجد مقدس جمکران آماده ارائه خدمات به زائران و نمازگزاران است. 

وی افزود: طرح عیدانه‌ای در ایام نوروز در موزه دین و دنیا برگزار می‌شود که علاقه‌مندان از ساعت ۹ صبح تا ۱۱ شب به‌صورت یکسره می‌توانند از این موزه استفاده کنند.

مدیر موزه دین و دنیا مسجد مقدس جمکران خاطرنشان کرد: طرح معنوی ۴۰ عهد با امام زمان (عج) که برگرفته‌شده از آیات و روایات اهل‌بیت (ع) و سخنان رهبر انقلاب و امام خمینی (ره) بوده همزمان با ایام نوروز در موزه دین و دنیا برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر برپایی سفره هفت‌سین مهدوی مزین به نام امام زمان (عج) در موزه دین و دنیا مسجد مقدس جمکران بیان کرد: برپایی این سفره هفت‌سین جذابیت ویژه‌ای برای زائران به همراه داشته است.

کیانی با بیان اینکه موزه دین و دنیا نخستین موزه مفهومی در جهان اسلام به شمار می‌رود، اضافه کرد: در این موزه در کنار زیبایی‌های که انسان را به وجد می‌آورد، در قالب آیات و روایات دینی نیز مردم با این موضوع آشنا و نقش مهمی در ترویج سبک زندگی اسلامی خواهد داشت.

موزه دین و دنیا در محل ورودی درب شماره یک مسجد مقدس جمکران واقع شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار