ما پیروزیم-۴۵۸/نمایندگان اسبق استان آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

مردم ایمان داشته باشند ولایت مطلقه فقیه تنها ناجی ما در روزگار فعلی است

پورقربان حرکت شهدا را تبعیت از دستور، ولی فقیه زمان دانست و در توصیه‌هایی به مردم تاکید کرد: مردم عزیز ایمان داشته باشند ولایت مطلقه فقیه تنها ناجی ما در روزگار فعلی می‌باشد.
کد خبر: ۳۳۹۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴ - 29March 2019

مردم ایمان داشته باشند ولایت مطلقه فقیه تنها ناجی ما در روزگار فعلی است«خانعلی پورقربان» از نمایندگان اسبق استان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی، پس از بازدید از موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، اظهار داشت: دیدن موزه خرمشهر و مناطق عملیاتی راهیان نور یاد و خاطره همرزمان را دوباره زنده کرد.

وی به حضور خود در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: بنده مدت چهار ماه به عنوان مامور در تیپ ۲ زرهی زنجان مشغول خدمت بوده‌ام که البته این مدت خدمت را به عنوان رزمندگی تلقی نمی‌کنم چرا که کمترین خدمت بودن است.

نمایندگان اسبق استان آذربایجان شرقی به اهمیت راهیان نور اشاره داشت و افزود: امیدوارم مردم متدین ما با دیدن مناظری که در مناطق راهیان نور وجود دارد یاد و خاطره شهدا و رزمندگان را هرگز فراموش نکنند.

پورقربان حرکت شهدا را تبعیت از دستور ولی فقیه زمان دانست و در توصیه‌هایی به مردم تاکید کرد: مردم عزیز ایمان داشته باشند ولایت مطلقه فقیه تنها ناجی ما در روزگار فعلی می‌باشد.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار