معاون پارلمانی رئیس جمهور:

لرستان سهم زیادی در انقلاب و جنگ تحمیلی داشته است

حسینعلی امیری گفت: لرستان همواره سهم زیادی در انقلاب و جنگ تحمیلی داشته و رزمندگان رشیدی تقدیم نظام کرده است.
کد خبر: ۳۳۹۵۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۲ - 29March 2019

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، «حسینعلی امیری» معاون پارلمانی رئیس جمهور امروز (جمعه نهم فروردین ماه) در حاشیه بازدید از شهرهای سیلاب زده معمولان و پلدختر اظهار داشت: به ابنیه و راه‌ها خسارت وارد شده و تعدادی از پل‎های اصلی تخریب‌ شده است.

وی بابیان اینکه در بعضی نقاط برای مسیرهای روستایی جایگزین در نظر گرفته‌ شده که ممکن است برای روستائیان زحمت زیادی داشته باشد افزود: در بعضی قسمت‎ها نیز ارتباط قطع است که با تدبیر مسئولان محلی، اهالی روستا به‌جای دیگری منتقل شدند.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور عنوان کرد: سیلابی که از رودخانه برگشته به خانه و وسایل مردم در روستاها و شهرهای حاشیه رودخانه آسیب‌هایی وارد کرده است؛ در شهرستان پلدختر نیز دیواره ساحلی در چند نقطه شکسته و از بین رفته است که مسئولان به‌موقع تدبیر کردند و جلوی خسارت گرفته شد.

وی بیان کرد: لرستان خسارت جانی یا تلفات جانی چشمگیری ندارد که امتیاز بزرگی است، با توجه به همکاری نمایندگان با مسئولان و مردم که به اخطارها توجه کردند حجم خسارات کاهش یافت که جای تقدیر دارد.

امیری بابیان اینکه مجموعه تدابیر در استان موضوع سیل را مدیریت کرد، گفت: دولت در کنار مردم خواهد بود و آنان را تنها نمی‎گذارد؛ لرستان همواره سهم خیلی زیادی در انقلاب و جنگ تحمیلی داشته و رزمندگان رشیدی تقدیم نظام کرده است.

وی خاطرنشان کرد: دولت با تمام وجود در کنار مردم است و به‌تناسب منابع خسارات وارده به آنان را جبران می‌کند؛ باید در کشور فرهنگ بیمه کردن را باید ترویج کنیم، در جلسه هیئت دولت گزارش‌هایی که از مشاهدات استان داشته‌ایم را ارائه خواهیم داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها