امام جمعه آبدان:

ایران تا آخرین لحظه حامی و پشتیبان ملت فلسطین است

حجت‌الاسلام مصطفی ارتفاعی گفت: دشمن بداند که ما ملت ایران تا آخرین لحظه حامی و پشتیبان ملت مظلوم فلسطین و لبنان و سوریه هستیم و باقی خواهیم ماند.
کد خبر: ۳۳۹۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۵ - 29March 2019

ایران تا آخرین لحظه حامی و پشتیبان ملت فلسطین است

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام مصطفی ارتفاعی امام جمعه آبدان در خطبه‌های این هفته اظهار داشت: دوشنبه ۱۲ فروردین، شهادت امام کاظم است. در روایات آمده که ایشان ۱۴ سال زندان بودند. اما دست از وظیفه سیاسی، اجتماعی و فرهنگی بر نداشت، و به همین دلیل ایشان را شهید کردند.

ارتفاعی گفت: ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی است. مردم بزرگوار ایران به ندای بنیانگذار انقلاب لبیک گفتند و رأی قاطع دادند. پس از گذشت ۴۰ سال این انقلاب پایدار است شاید برخی ریزش داشته باشند ولی انقلاب باقی است و همه دشمنان داخلی و خارجی بدانند که ملت ایران ثابت کرده در همه مواقع تابع امر ولایت هستند و لحظه‌ای دست از حمایت انقلاب و نظام بر نمی‌دارند.

وی تاکید کرد: چهارشنبه روز مبعث پیامبر اکرم است. مبعث عظمت دارد، اول اینکه مبعث مظهر رحمت خداست. دوم اینکه روزی است که هیچ روزی به پای آن نمی‌رسد.

امام جمعه آبدان تصریح کرد: در هفته گذشته سیل عظیمی باعث خساراتی در کشور شد و رهبری دو پیام صادر کردند، اول دستور به همه برای کمک رسانی بود. چندین استان درگیر سیل شدند. همه دستگاه‌ها بویژه نیروهای مسلح وارد عمل شدند. دوم احساس همدردی رهبر انقلاب به مصیبت دیدگان بود.

وی افزود: همه مسئولان باید مانند رهبر انقلاب پا به رکاب و پیشرو باشند. پس از پیام رهبر نیروهای مسلح فوری وارد صحنه شدند و این نشان از اطاعت از رهبری دارد. همه باید اینگونه باشند. باید مسئولین به سرعت وارد عمل شوند.

ارتفاعی اضافه کرد: خسارات زیادی بر اثر سیل به زیر ساخت‌ها وارد شده است. مسئولین باید تدابیر ویژه داشته باشند، کمک‌های مردم هم لازم است که مشکلات کمتر شود. هر کسی در حد توان خود کمک کند.

وی خاطرنشان کرد: در هفته قبل رئیس جمهور آمریکا از هر جهت به حمایت از اسرائیل پرداخت و مجامع بین المللی می‌دانند که بیش از ۷۰ سال است که اسرائیل غاصب است، و به لبنان و سوریه تجاوز می‌کند. حزب الله مقاوم است، و تروریست نیست، بلکه اسرائیل منشأ اصلی تروریست است، دشمن بداند که ما ملت ایران تا آخرین لحظه حامی و پشتیبان ملت مظلوم فلسطین و لبنان و سوریه هستیم و باقی خواهیم ماند.

امام جمعه آبدان بیان کرد: با شلیک موشک از غزه به سمت اسرائیل نشان داده شده که گنبد آهنین اسرائیل شکستی است. باید محور مقاومت برقرار باشد و نباید ضعیف شود و تداوم داشته باشد که مانندخاری در چشم دشمن خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار