امام جمعه بردخون:

بزرگ‌ترین ظلم در حق یک ملت بی‌عدالتی و تبعیض است

حجت‌الاسلام سیدحسین رکنی گفت: بزرگ‌ترین ظلم در حق یک ملت بی‌عدالتی و تبعیض است و عده‌ای از مسؤولان تصور می‌کنند که فقرا فقط افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند اما مردم بسیاری نیازمندند اما بخاطر حفظ آبرو سکوت می‌کنند.
کد خبر: ۳۳۹۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۴ - 29March 2019

بزرگ‌ترین ظلم در حق یک ملت بی عدالتی و تبعیض استبه‌ گزارش‌ دفاع‌پرس‌ از‌ بوشهر، حجت‌الاسلام سیدحسین رکنی حسینی امام جمعه بردخون در خطبه‌های این هفته نماز با تبریک عید مبعث اظهار داشت: این عید فقط به مسلمانان تعلق ندارد بلکه عید بشریت است، هدایت بشر به صراط مستقیم الهی، دعوت به توحید و یکتاپرستی و اقامه قسط و عدل از ثمرات مبعث است.

وی گفت: امروز دنیا تشنه عدالت است و همه دنیا دوست دارند که بدانند چرا امکانات در اختیار جناح حاکم و اطرافیان آنان است و عده‌ای همه امکانات را در اختیار دارند و برخی در فقر و محرومیت هستند.

امام جمعه بردخون گفت: بزرگ‌ترین ظلم در حق یک ملت بی عدالتی و تبعیض است و عده‌ای از مسؤولان تصور می‌کنند که فقرا فقط افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند اما مردم بسیاری نیازمندند اما بخاطر حفظ آبرو سکوت می‌کنند.

خطیب جمعه بردخون افزود: گفته شد مردم نگران میوه ایام عید نباشند اما مردم منطقه ما رنگ میوه ندیدند و هر روز مرغ و گوشت در تهران توزیع می‌شود، مگر همه کشور تهران است.

وی از عدم نظارت در کشور انتقاد کرد و گفت: یکی از مشکلات کشور عدم نظارت است که کشور دچار هرج و مرج شده است و نباید همه مسائل را به تحریم‌ها ربط داد که این به دلیل ضعف مدیریت و ناکارآمدی مسؤولان است.

رکنی حسینی اضافه کرد: باید پست‌های کلیدی در اختیار افرادی قرار گیرد که دلسوز جامعه و مردم باشند اما مسئولانی که نمی‌دانند موجودی حسابشان چقدر است برای مردم دل نمی‌سوزانند.

امام جمعه بردخون تعلیم و تربیت را دستاورد بعثت دانست و گفت: سعادت و کمال انسان در پرتو تعلیم و تربیت است اما دانشگاه‌ها به تزکیه و پرورش توجهی نمی‌کنند و این خطر بزرگی برای آینده کشور است که برای تزکیه و پرورش و فرهنگ سرمایه گذاری نمی‌شود. جوانان امروز که در دانشگاه‌ها تحصیل می‌کنند پست‌های مهم کشور را در آینده به دست می‌گیرند که امیدواریم تغییر و تحولی در مراکز آموزش عالی ایجاد شود تا کشور در مسیر صحیح قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار