استاندار لرستان خبر داد؛

آماده‌باش کامل مدیران لرستان برای بارندگی‎های جدید

«سیدموسی خادمی» از آماده‌باش کامل مدیران استان برای بارندگی‎های جدید خبر داد و گفت: استان لرستان همچنان در معرض خطر است.
کد خبر: ۳۳۹۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۶ - 29March 2019

به گزارش دفاع پرس از خرم‌آباد، «سید موسی خادمی» استاندار لرستان امشب در جلسه ستاد بحران استان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد اظهار داشت: متأسفانه تأسیسات دولتی و زیربناها مانند جاده‎ها، ابنیه فنی و تجهیزات آب و برق روستاها در این حادثه آسیب‌دیده‌اند که بخشی از آن‌ها در این چند روز که فرصتی به‌ دست‌آمده ترمیم شد اما قسمت عمده‎ای نیازمند تأمین منابع مالی و زمان است تا کار را به‌صورت اساسی انجام دهیم.

وی از آماده‌باش کامل استان برای بارندگی‎های جدید خبر داد و افزود: امیدواریم این بارندگی‎ها تبدیل به سیل نشود چراکه بنا بر پیش‌بینی‌های هواشناسی حجم و شدت بارش‎ها خیلی بالاست و ما همچنان در معرض خطر هستیم.

استاندار لرستان با تأکید بر اینکه تمامی دستگاه‎های اجرایی استان در آماده‌باش هستند عنوان کرد: از مردم درخواست می‎شود که از رفتن به حاشیه رودخانه‎ها خودداری کنند و کسانی که منازل آن‌ها در این مناطق قرار دارد حتی‌الامکان خانه‎های خود را ترک کنند.

وی بابیان اینکه  در استان لرستان به طول 120 کیلومتر تعداد زیادی روستا و شهر در حاشیه رودخانه قرار دارند که در معرض تهدید هستند تصریح کرد: هنوز برآوردهای ریالی خسارت سیل اخیر تکمیل‌نشده است، در بعضی موارد خسارات در حال برآورد است و طی بارندگی روز گذشته برخی مناطق دچار مشکل شد اما امیدواریم تا روز شنبه و پایان وقت اداری گزارش را آماده و ارائه کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار