مدیرکل بنیاد مسکن استان لرستان:

اعزام تیم های ارزیاب خسارت به مناطق آسیب دیده از سیل شهرستان دلفان

مسعود رضایی گفت: چهار اکیپ از نیروهای حوزه فنی مهندسی بنیاد مسکن لرستان به مناطق آسیب‌دیده از سیلِ شهرستان دلفان اعزام شدند.
کد خبر: ۳۳۹۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰ - 30March 2019

اعزام تیم های ارزیاب خسارت به مناطق آسیب دیده از سیل شهرستان دلفانبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم‌آباد، «مسعود رضایی» مدیر کل بنیاد مسکن استان لرستان امروز (شنبه) در جمع خبرنگاران ضمن عرض تسلیت به خانواده های درگذشتگان ناشی از سیل اخیر در برخی از استان های کشور، اظهار داشت: عملیات میدانی برآورد خسارت به مناطق سیل زده لرستان شروع شده است.

وی با بیان اینکه اکثر شهرهای لرستان از سیل چند روز گذشته متحمل خسارات فراوانی در بخش های عمرانی و کشاورزی شدند، افزود: با توجه به‌شدت وقوع سیل و بروز خسارات به واحدهای مسکونی در شهرستان دلفان و روستاهای اطراف این شهرستان چهار اکیپ از نیروهای حوزه فنی مهندسی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به مناطق آسیب‌دیده از سیل در شهرستان دلفان اعزام شدند.

مدیر کل بنیاد مسکن لرستان گفت: روستاهای دهستان میربگ جنوبی از توابع بخش مرکزی شهرستان دلفان  عمده ترین خسارات وارده ناشی از سیل را در این شهرستان متحمل شده اند.

رضایی با بیان این مطلب که درپی بارش‌های اخیر قسمتی از کوه مشرف‌به روستای دمباغ دچار رانش شده و به  ساختمان‌های مسکونی و دیواره جاده اصلی این روستا خساراتی واردشده است، عنوان کرد: کار ارزیابی و برآورد خسارت روستاهای «یوسف آباد»، «گچ بندی»، «دمباغ»، «مله خان»، «نعمت آباد»، «کن خان یعقوب»، «علی آباد تیز آب» و «کاظم آباد تیز آب» انجام شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار