نماینده مردم بیرجند در مجلس:

بیمه ایثارگران در بودجه ۹۸ به موضوع لحاظ شده است

حجت الاسلام «سید محمدباقر عبادی» گفت: یکی از مشکلات ایثارگران در سال گذشته بحث بیمه بود و شأن جایگاه آزادگان، ایثارگران و جانبازان رعایت نشده بود که در بودجه ۹۸ تصویب شده که بنیاد شهید برای بیمه ایثارگران اعتباری را اختصاص دهد.
کد خبر: ۳۳۹۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹ - 31March 2019

در بودجه 98 به موضوع بیمه ایثارگران رسیدگی شده استبه گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، حجت الاسلام «سیدمحمدباقر عبادی» نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تغییر و تحول در قوه قضاییه در پایان سال گذشته، اظهار داشت: انتخاب شایسته حجت الاسلام والمسلمین «رئیسی» در قوه قضاییه را تبریک می‌گوییم و امیدواریم با مفاسد اقتصادی برخورد جدی صورت گیرد.

وی گفت: بعد از انقلاب اسلامی تاکنون هیچ فردی به اندازه حجت‌الاسلام رئیسی با قوه قضاییه آشنا نبوده و ایشان فرزند قوه قضاییه است و امید داریم این آشنایی منشأ تحول در قوه قضاییه شود.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با اشاره به سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان، افزود: بارها از آقای «نوبخت» برای آمدن به خراسان جنوبی دعوت شد و وی در این سفر بیش از یک هزار میلیارد تومان وعده داد که یک قدم مثبتی است.

عبادی با بیان اینکه مردم دقت می‌کنند و نمایندگان مجلس نیز رصد خواهند کرد که کدام یک از این وعده‌ها عملیاتی شده و کدام وعده عملیاتی نشده است، تصریح کرد: ساخت 10 هزار واحد مسکونی برای محرومان در استان طی یک سال به همت کمیته امداد، بنیاد مسکن و سازمان برنامه و بودجه با هزینه 500 میلیارد تومان اقدام خوبی بود که می‌تواند اشتغال و اقتصاد استان را رونق دهد.

وی اعلام کرد: نهضت گازرسانی به خراسان جنوبی در سال جاری نیز انجام می‌شود و با مصوبه مجلس، بیش از یک هزار و 500 میلیارد تومان برای گازرسانی به روستاها و شهرها با اولویت استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و هرمزگان اختصاص پیدا کرده است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی درخصوص ایثارگران عنوان کرد: یکی از مشکلات ایثارگران در سال گذشته بحث بیمه بود و شأن جایگاه آزادگان، ایثارگران و جانبازان رعایت نشده بود که در بودجه 98 تصویب شده که بنیاد شهید برای بیمه ایثارگران اعتباری را اختصاص دهد.

وی با بیان اینکه دولت‌ها باید به آموزش و پرورش اهتمام ویژه‌ای داشته باشند، عنوان کرد: گاهی مواقع قبض آب، برق و گاز مدارس در دست مدیران مانده بود و نمی‌توانستند پرداخت کنند اما با پیشنهاد کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و تصویب در مجلس مقرر شد هزینه‌های آب، برق و گاز مدارس تا حد الگوی مصرف رایگان باشد.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار