همایش بسیج و رسانه با رویکرد ولایتمداری در بندرعباس برگزار شد

همایش استانی بسیج و رسانه با رویکرد ولایتمداری با حضور جمعی از اهالی رسانه و مسئولین استان هرمزگان در بندرعباس برگزار شد.
کد خبر: ۳۳۹۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۷ - 18November 2014

همایش بسیج و رسانه با رویکرد ولایتمداری در بندرعباس برگزار شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از بندرعباس، همایش استانی بسیج و رسانه با رویکرد ولایتمداری با حضور جمعی از اهالی رسانه استان و مسئولین استانی به همت روابط عمومی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان برگزار شد.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در این همایش با اشاره به اهمیت و جایگاه رسانهها در دنیای امروز، گفت: جهانی سازی و صدور انقلاب اسلامی ما با همین رسانه انجام شد.

وی یادآور شد: اگر امروز در کشورهای مختلف دنیا نام حضرت امام(ره) و امام خامنهای(مدظله العالی) را میبرند و مبارزه با ظلم، استکبار ستیزی و ولایتمداری به تمام دنیا صادر شده است، به برکت نقش کلیدی رسانهها است.

سردار محمد مارانی با بیان اینکه نقش رسانهها در جامعه اسلامی یک نقش بی بدیلی است، افزود: رسانهها به عنوان بازوان قدرتمند از طریق مختلف میتوانند در پیشرفت جامعه کمک کنند.

محمد مارانی، با اشاره به اینکه نقش رسانه ها در تبیین و تشریح دفاع مقدس برای مردم بی بدیل است، گفت: تمام اسناد و مدارک دفاع مقدس که امروز موجود است برگرفته از تلاش های اهالی رسانه در خطوط جبهه بوده است.

مدیرکل صداوسیمای مرکز خلیج فارس نیز در این مراسم هدف رسانههای غربی را تغییر سبک زندگی اسلامی دانست و گفت: باید سواد رسانهایی را افزایش داده و با مستندهای جذاب و متنوع تولیدات داخلی را افزایش دهیم.

مهندس کمالی افزود: باید نگاه بسیجی نسبت به تولیدات داخلی داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار