رئیس پلیس راه استان کرمانشاه:

بارش برف و باران محور‌های استان کرمانشاه را مسدود کرد

سرهنگ «محمد حیدری» از مسدود شدن چند راه اصلی و فرعی در استان به دنبال بارش‌های گسترده برف و باران و جاری شدن سیلاب خبر داد.
کد خبر: ۳۳۹۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴ - 01April 2019

بارش برف و باران محور‌های استان کرمانشاه را مسدود کردبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرهنگ «محمد حیدری» رئیس پلیس راه استان کرمانشاه در حاشیه جلسه ستاد مدیریت بحران استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از محور‌های مسدود شده، حَمیل به ایلام است که از ساعات اولیه بامداد امروز (دوشنبه) به خاطر ریزش کوه امکان تردد در آن وجود ندارد.

سرهنگ حیدری افزود: شهروندان و مسافرانی که قصد تردد از این محور را داشتند، می‌توانند از مسیر جایگزین اسلام آبادغرب - قلاجه - ایوان - ایلام استفاده کنند.

وی همچنین از مسدود شدن گردنه کشکه میر (حدفاصل سنقروکلیایی به کامیاران) به علت بارش سنگین برف خبر داد.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: محور مواصلاتی روستا‌های ریزه وند و حاجی آباد در ماهیدشت و روستا‌های میرعزیزی و تیله خالوان در کوزران نیز دچار آبگرفتگی شده اند و تردد به سختی در ان‌ها جریان دارد.

سرهنگ حیدری همچنین با اشاره به بارش برف در گردنه‌های سنقروکلیایی و کنگاور، از رانندگی که قصد عبور از این محور‌ها را دارند، خواست تا حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

وی با اشاره به بارش باران و برف در راه‌های استان، از رانندگان خواست ضمن پرهیز از سفر‌های غیرضروری، حتما به توصیه‌های عوامل پلیس راه و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای توجه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها