وزیر راه و شهرسازی خبر داد؛

اعزام بالگردهای ارتش، سپاه و هلال احمر به پلدختر

محمد اسلامی گفت: بالگردهای هلال احمر، سپاه و ارتش به پلدختر اعزام شده‌اند.
کد خبر: ۳۳۹۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷ - 02April 2019

حضور بالگردهای ارتش، سپاه و هلال‌احمر در پلدختربه گزارش  دفاع‌پرس از خرم‌آباد، «محمد اسلامی» وزیر راه و شهرسازی صبح امروز (سه شنبه) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صبح امروز با اولین پرواز بالگرد هلال احمر و اقلام امدادی وارد شهر پلدختر شدیم.

وی با بیان اینکه بالگردهای سپاه و ارتش نیز به پلدختر اعزام شده‌اند، افزود: در بحث مشکلات جاده پلدختر- خرم‌آباد شناسایی خوبی صورت گرفت و نیروهای راهداری بلافاصله به محل اعزام شدند و تا ساعت سه بامداد توانستند راه را بازگشایی و  برای عبور نیروهای امدادی آماده سازی کنند.

وزیر راه و شهرسازی از حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش و مسئولان هلال احمر در منطقه خبر داد و گفت: در روستاهایی که دچار آب‌گرفتگی شده بودند، اقدامات امدادی و خدمت رسانی خوبی انجام شده است و این اقدامات با سرعت بالا ادامه دارد.

اسلامی با اشاره به اینکه اسکان سیل زدگان از اولویت های مسئولین است، بیان کرد: از بنیاد مسکن استان‌های قزوین، اصفهان و همدان نیز دعوت شده که به منظور شناسایی واحدهای آسیب دیده به لرستان بیایند و مستقر شوند.

وی با بیان اینکه جهاد کشاورزی نیز باید حضور پیدا کند و خسارات کشاورزی و باغات را ارزیابی کنند، تصریح کرد: چیزی که در دستور کار ما قرار دارد، این است که جاده‌های مواصلاتی را به‌گونه‌ای بازسازی کنیم که عبور و مرور برقرار شود.

وزیر راه و شهر سازی خاطرنشان کرد: تیم راهداری در منطقه حاضر هستند و امیدواریم بتوانیم دو راه فرعی و همچنین آزادراه را در دستور کار داشته باشیم.

اسلامی با ابراز تأسف از اینکه آزادراه  حدود 20 مرتبه رانش کرده است، اظهار داشت: این رانش‌ها به‌صورت ژله‌ای بوده که  فوق‌العاده ناپایدار است و به شکل‌های گوناگون بازسازی شده است.

وی در ادامه گفت با تأکید بر اینکه جاده قدیمی خرم‌آباد به پلدختر نیاز به بازسازی اساسی دارد، گفت: کاری که امروز در دستور قرار دارد، این است که ماشین‌آلات اعزام کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار