در بیانیه‌ای؛

«سید عمار حکیم» تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران را محکوم کرد

رهبر جریان حکمت ملی عراق، در بیانیه‌ای تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران را شدیدا محکوم و اعلام کرد: تحریم‌های جدید دولت آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران، شامل اجرایی شدن بخش تازه‌ای از تحریم‌های اقتصادی، از نظر ما ظالمانه و بی‌فایده است.
کد خبر: ۳۳۹۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۵ - 02April 2019

«سید عمار حکیم» تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران را محکوم کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «سید عمار حکیم» رهبر جریان حکمت ملی و رییس ائتلاف اصلاح و سازندگی عراق، امروز (سه‌شنبه) در بیانیه‌ای اعلام کرد: تحریم ایران را ظالمانه و ادامه این سیاست را خطری برای امنیت منطقه می‌دانیم.

حکیم در این بیانیه، تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران را شدیدا محکوم کرد و گفت: تحریم‌های جدید دولت آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران، شامل اجرایی شدن بخش تازه‌ای از تحریم‌های اقتصادی، از نظر ما ظالمانه و بی‌فایده است.

وی در ادامه ضمن فراخواندن همه طرف‌ها به روح توافق‌نامه هسته‌ای و توافقاتی که زیر نظر جامعه بین‌الملل بسته شده است، تاکید کرد: تحریم ملت‌ها برای رسیدن به منافع سیاسی، روشی ظالمانه و محکوم است.

حکیم افزود: یادآوری می‌کنیم که شدت گرفتن این اختلافات و تبدیل آن‌ها به بحران، می‌تواند امنیت و ثبات منطقه را به خطر اندازد.

آمریکا از زمان به قدرت رسیدن «دونالد ترامپ» رییس جمهوری این کشور با خروج از توافق‌نامه برجام و نقض قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل، نه تنها تحریم‌های یک‌جانبه علیه ایران را از سر گرفت؛ بلکه با اعمال فشار به دیگر کشورها، از آنان می‌خواهد با این تحریم‌های غیر قانونی علیه مردم ایران همراهی کنند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها