رییس اداره بهداشت، درمان و امداد نیروی دریایی ارتش خبر داد؛

استقرار بیمارستان صحرایی ارتش در آق‌قلا/ تا پایان نیاز در منطقه حضور خواهیم داشت

امیر دریاداردوم پزشک «محسن مرادی‌نیا» با اشاره به ارائه خدمات درمانی اداره بهداشت، درمان و امداد نیروی دریایی ارتش و استقرار بیمارستان صحرایی در آق‌قلا، گفت: تا زمانی که مسئولین شهر آق‌قلا نیاز به خدمات بهداشتی و درمانی داشته باشند، در منطقه حضور خواهیم داشت.
کد خبر: ۳۳۹۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۶ - 02April 2019

استقرار بیمارستان صحرایی ارتش در آق‌قلابه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس به نقل از خبرگزاری فارس، امیر دریاداردوم پزشک «محسن مرادی‌نیا» رییس اداره بهداشت، امداد و درمان نداجا در گفت‌وگویی، با اشاره به حضور گروه‌های امدادی و درمانی نیروی دریایی ارتش در مناطق سیل‌زده شمال کشور، اظهار داشت: تیم‌های پیشرو اداره بهداشت و درمان نداجا از ۴ فروردین‌ماه در آق‌قلا مستقر شدند و بیمارستان صحرایی نیز که از ششم فروردین به آنجا رسیده، تا روز گذشته به ۶ هزار و ۱۰۰ نفر از مراجعین خدمات درمانی ارائه کرده است.

وی افزود: این خدمات شامل ویزیت، تزریقات، پانسمان، سرم درمانی، متخصصین اطفال، داخلی و عفونی، نوار قلب، رادیولوژی و آزمایشگاه بوده و همچنین اتاق عمل سیار را نیز به منطقه اعزام کرده‌ایم.

دریادار دوم «مرادی‌نیا» ادامه داد: در کنار تیم درمانی، تیم بهداشتی را هم در منطقه داشتیم که با همکاری مرکز بهداشت آق‌قلا کار نمونه‌برداری آب شرب روستاهای اطراف آق‌قلا و نظارت بر نحوه دفن زباله‌های شهری را برعهده داشتند و خوشبختانه تاکنون هیچ‌گونه موردی از آلودگی در آب شرب این شهرستان وجود نداشته است.

رییس اداره بهداشت و درمان نیروی دریایی ارتش با اشاره به استمرار حضور تیم درمانی و امدادی این اداره در منطقه آق‌قلا، تصریح کرد: تا زمانی که مسئولین شهر آق‌قلا نیاز به خدمات بهداشتی و درمانی اداره بهداشت و درمان نیروی دریایی داشته باشند در منطقه حضور خواهیم داشت.

وی در پایان تاکید کرد: در کنار خدمات درمانی رایگان اداره بهداشت و درمان نیروی دریایی ارتش، داروهای مورد نیاز نیز به صورت رایگان به بیماران ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار