معاون بهداشت و درمان سپاه خبر داد؛

استقرار ۲ بیمارستان صحرایی سپاه در پلدختر تا ساعاتی دیگر

سردار «احمد عبداللهی» گفت: با توجه به حجم سیلاب در منطقه پلدختر، ۲ بیمارستان صحرایی در این منطقه در حال مستقر شدن است و تا پایان امروز استقرار آن‌ها پایان می‌یابد و نیرو‌های ما از شهر‌های کرمانشاه و اصفهان در حال حرکت به سمت پلدختر هستند.
کد خبر: ۳۳۹۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۸ - 02April 2019

استقرار ۲ بیمارستان صحرایی سپاه در پلدختر تا ساعاتی دیگربه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس به نقل از خبرگزاری فارس، سردار «احمد عبداللهی» معاون بهداشت و درمان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگویی، در خصوص آخرین اقدامات درمانی در مناطق سیل زده، اظهار داشت: پس از سیلاب در استان گلستان، بیمارستانی در این منطقه ایجاد شد همچنین در منطقه آق‌قلا یک بیمارستان صحرایی در حال خدمت‌رسانی به مردم این منطقه است.

وی افزود: با توجه به حجم سیلاب در منطقه پلدختر، ۲ بیمارستان صحرایی در این منطقه در حال مستقر شدن است و تا پایان امروز استقرار آن‌ها پایان می‌یابد و نیرو‌های ما از شهر‌های کرمانشاه و اصفهان در حال حرکت به سمت پلدختر هستند.

عبداللهی تصریح کرد: منطقه پلدختر وضعیت بحرانی‌تری دارد و بخشی از منازل تخریب شده است، خوشبختانه مشکلات بهداشتی در این منطقه تاکنون نداشته‌ایم و نیرو‌های ما آمادگی کامل برای مقابله با مشکلات بهداشتی را دارا هستند.

وی ادامه داد: در استان گلستان در ساعاتی با مشکل کمبود دارو مواجه شدیم که دارو‌های مورد نیاز این مردم نیز تأمین شد.

عبداللهی با بیان اینکه انتقال مصدومان توسط بالگرد‌های منطقه به خوبی انجام می‌شود، گفت: به دلیل تخریب مسیر‌های زمینی، امدادرسانی از طریق بالگرد‌ها در حال انجام است.

وی گفت: کمبود نیروی انسانی و پزشک در منطقه وجود ندارد و در صورت نیاز به نیروی انسانی پزشکان جدید به منطقه اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار